Felles skravle 2015

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre i morgen.
Må være hjemme siden frøkna ikke kan gå i barnehagen på grunn av smittefaren med øyebetendelsen.
Har en type astma som gjør at jeg veldig lett utvikler bronkitt av en vanlig forkjølelse.

Vurderer å ta meg en tur til legen i morgen.
Tror egentlig legen min nesten forventer det da hun reagerte på hosten min når jeg var inne med frøkna før i dag

De kan da gå i bhg med øyebetennelse.

For det første, de kan ikke pålegge deg å holde henne hjemme med øyebetennelse med mindre det går på almenntilstanden. For det andre,hun har jo påbegynt behandling, og da er det jo selv hos de bhg som går mot nasjonale retningslinjer og det FHI sier og krever at barnet behandles, lov å gå i bhg.

Üngen leveres sammen med medisin, du må forvente å derved måtte fylle ut medisinskjema så beregn god tid ved levering, og vips, så slipper du passe barn mens du er syk. Gitt at almenntilstadnen til barnet er ok da, altså

Og jeg føler for å legge meg.

JEg tror mannen har sovnet på barnerommet, ser jeg av klokka...

De kan da gå i bhg med øyebetennelse.

For det første, de kan ikke pålegge deg å holde henne hjemme med øyebetennelse med mindre det går på almenntilstanden. For det andre,hun har jo påbegynt behandling, og da er det jo selv hos de bhg som går mot nasjonale retningslinjer og det FHI sier og krever at barnet behandles, lov å gå i bhg.

Üngen leveres sammen med medisin, du må forvente å derved måtte fylle ut medisinskjema så beregn god tid ved levering, og vips, så slipper du passe barn mens du er syk. Gitt at almenntilstadnen til barnet er ok da, altså

Jeg spurte legen, og hun sa at ja vi kunne det, men anbefalte at hun var hjemme en dag til (legen mente den var veldig ille).
Mannen og jeg er syke, og vi har 30 km hver vei til barnehagen....
Almentilstanden er OK, men hun er mer trøtt enn vanlig.
Og jeg bør være hjemme, men har vanskelig for det uten å ha 39 i feber så sant det ikke er noe med barna...

Er litt for å klare å slappe av selv og blir frisk også

Back
Topp