Skravletråd Juli 2015

God morgen!:):) klokken 07.16 bråvåknet jeg og ristet mannen og ropte at han må komme seg opp! Han har forsovet seg og er for sen på jobb! Han våkner sint og bare ser på meg og sier at det er helg!!!! Jada... He he.. Så sov jeg videre til halv ti;-) og våknet til å lese historien om Gunnhild stordalen.. Sååå trist!

God morgen :D
Fikk sove til 0800 i dag! Nesten så jeg måtte gå inn å sjekke hva guttungen holdt på med, hehe :)

Hva skal dere i dag da?

Mannen skal spille kort med gutta her ikveld, så mulig jeg tar meg en tur til søstra mi :)

Du da?

God morgen!:):) klokken 07.16 bråvåknet jeg og ristet mannen og ropte at han må komme seg opp! Han har forsovet seg og er for sen på jobb! Han våkner sint og bare ser på meg og sier at det er helg!!!! Jada... He he.. Så sov jeg videre til halv ti;-) og våknet til å lese historien om Gunnhild stordalen.. Sååå trist!
Hva er det med hu?? Kona til Petter?

Hva er det med hu?? Kona til Petter?

Ja hu.. Hu har fått en sjelden sykdom, så hu startet på en eksperimentell greie i Amsterdam.. Må lese i dagens næringsliv, der det sto best.. Hu er i Amsterdam nå og skal være der i 3 mnd, fikk beskjed fra legen forrige måned.. Helt sykt..

Ja hu.. Hu har fått en sjelden sykdom, så hu startet på en eksperimentell greie i Amsterdam.. Må lese i dagens næringsliv, der det sto best.. Hu er i Amsterdam nå og skal være der i 3 mnd, fikk beskjed fra legen forrige måned.. Helt sykt..
Huff stakkars men på en Anna måte er de "heldige" med tanke på at de har nok penger og ressurser til å få behandling med engang. Tenk på de som ikke har den muligheten og må stå flere år i helsekø:(

Mannen skal spille kort med gutta her ikveld, så mulig jeg tar meg en tur til søstra mi :)

Du da?[/QUOT

Jeg skal møte Mammaen min så skal vi på bibloteket og høre på ei som har gitt ut 3 sy-bøker... :D Spennende, håper jeg lærer noen triks på å sy inn og div :D
Så jeg skal prøve og gå meg en tur før jeg inntar sofaen! Gubben skal ha med Trym til Mammaen sin mens jeg er ute av huset :D

Høres spennende ut :)
Blir nok deilig med litt sofa sleng etterpå og ;)

5+4 eller 6+4 eller 7+4 i dag, håper jeg får ultralyden om 2uker og at jeg får svar på hvor langt jeg er da. Har alle dere som har vært på tidlig ul fått svar på hvor langt svangerskapet er kommet?

5+4 eller 6+4 eller 7+4 i dag, håper jeg får ultralyden om 2uker og at jeg får svar på hvor langt jeg er da. Har alle dere som har vært på tidlig ul fått svar på hvor langt svangerskapet er kommet?
Skal på ul 17. des. Er nå en plass mellom 8+0 og 10+0. De måler fosteret og regner ganske nøyaktig på ul. Forrige gang hadde de satt eksakt termindato :)

Jeg skal på ul 22.des om dette går bra... Er da 9+3?

Merkelig nok så gjør jeg det samme... Jeg er egentlig skikkelig nattrangler, men ikke nå... Gleder meg til å kjenne dyna varme rundt meg! ;-) :-) Sove godt!

Jeg skal på ul 1.des for å få greie på hvor langt jeg er. Enten er jeg 7+1 i dag eller 6ca...håper de kommer med ganske presis termindato :p

Back
Topp