Skravletråd Juli 2015

tror jeg må finne senge, for føler øynene mine faller ut snart, og er sliten i hele kroppen!
god natt jenter og spirer! Hold dere inni mammas mage i mange mnd til :)

tror jeg må finne senge, for føler øynene mine faller ut snart, og er sliten i hele kroppen!
god natt jenter og spirer! Hold dere inni mammas mage i mange mnd til :)

Sov godt dere også ;)

Jeg sov litt over 1t på dagen og 30 min i kveld, så er lys våken.
I dag har jeg bare vært morgenkvalm. Herlig :)
Bestilte meg første jordmortime i dag, mandag 5.jan. Kunne få i desember, men ville vente siden det er både legetime og UL i des.

Sov godt alle sammen! Nå ligger hunden krøllet som en ball og varmer babymagen. *lykke*

Jeg skulle gjerne ha sovet, er kjempe trøtt! Men klarer ikke :( for mye i mitt hode :o

God morgen! 0645 ropte gutten etter meg: mamma mamma, må tisse :D så i morgen blir sovedag ;)

God morgen :D
Våknet i dag og nå kjennes det ut som jeg har klemt puppene mine i noe :o haha

God morgen alle sammen! Nesten 8 deilige, sammenhengende timer har jeg sovet! Jeg får lov til å sove lengere om jeg ønsker, men det er vel greit å starte dagen nå?! ;-)

God morgen alle sammen, her fikk vi lov til å sove helt til halv 8 i dag! :D Føler meg herlig og uthvilt. Dette blir nok en bra lørdag :D
Jeg fikk sove til kl 4... zzzz

Lørdagsmorgen aktivitet; male på lykter med pensel og svamp som skal bli julegaver fra gutten vår ♡
Var visst gøyere med svamp enn pensel ;)
Nå blir det snart ferske rundstykker til frokost :)

Vedlegg

• 1416644271804.jpg
    1416644271804.jpg
    39,2 KB · Visninger: 13
God morgen :D
Fikk sove til 0800 i dag! Nesten så jeg måtte gå inn å sjekke hva guttungen holdt på med, hehe :)

Hva skal dere i dag da?

Back
Topp