Skravletråd Juli 2015

I dag SKAL jeg gå en liten tur med bikkja i dagslys! Koselig søndagfrokost, sodd til middag og gjøre unna litt kontorarbeid. Så får vi se hvor langt jeg greier meg før jeg sovner på sofaen... ;-)

Da er alle punktene fulgt unntatt kontorarbeidet... Kjenner at jeg lett kunne lagt meg nå.... Huff... Å jeg har allerede sovet på sofaen... Håpløst! Kjenner jeg "håper" at jeg har jernmangel og at tabletter kan gi meg mere overskudd! :-P

Da er alle punktene fulgt unntatt kontorarbeidet... Kjenner at jeg lett kunne lagt meg nå.... Huff... Å jeg har allerede sovet på sofaen... Håpløst! Kjenner jeg "håper" at jeg har jernmangel og at tabletter kan gi meg mere overskudd! :p

Flink du er :) må lytte til kroppen din...

Jeg har bare ligget på sofaen i hele dag, hengt opp en maskin med klær bare...

Flink du er :) må lytte til kroppen din...

Jeg har bare ligget på sofaen i hele dag, hengt opp en maskin med klær bare...
Hehe, der sier du noe, jeg har satt på en maskin med klær, men IKKE hengt opp...

Kanskje vi kunne hatt ukestråder? Blir litt lang denne tråden ;)

Jeg var i seng kl 2 i natt pga bursdagsfest. Venninna mi fikk vite hvorfor jeg ikke drakk, til de andre sa jeg at jeg skulle jobbe i dag.
Sov til kl 11.30. Så vært i familiebursdag. Planen var å vaske 2.etg i dag, men både jeg og sambo er så giddalause.
Har en oppvaskmaskin å rydde ut av, klær å vaske, klær å brette..... :rolleyes:

Kanskje vi kunne hatt ukestråder? Blir litt lang denne tråden ;)

Jeg var i seng kl 2 i natt pga bursdagsfest. Venninna mi fikk vite hvorfor jeg ikke drakk, til de andre sa jeg at jeg skulle jobbe i dag.
Sov til kl 11.30. Så vært i familiebursdag. Planen var å vaske 2.etg i dag, men både jeg og sambo er så giddalause.
Har en oppvaskmaskin å rydde ut av, klær å vaske, klær å brette..... :rolleyes:

Det har ingenting å si for meg? men det har ingenting å si om den blir lang heller? da dette er en skravletråd :p
så heldig du er som får til å sove så lenge, jeg er oppe på morgenen uansett hvilken tid jeg legger meg jeg? :o rotet drar ingen plasser om du ikke tar det, det venter på deg i morgen også :p

Nå har jeg satt på en maskin med sengetøy, brettet sammen klær og ryddet ut av oppvaskmaskin. Satt meg under mitt nye stjernepledd med en saftis. Saftis er digg om dagen :D

Nettopp kommet hjem fra søstra og nevøen min :)
Skjer det noe spennende her ?

Kost oss på åpen gård og gutten vår fikk ri 30min og storkoste seg:) kjøttkaker til middag, og nå hsr jeg null energi igjen. Godt det snart er leggetid for lille ridegutten min så jeg kan finne dyna og plante meg i sofaen ;)

Kost oss på åpen gård og gutten vår fikk ri 30min og storkoste seg:) kjøttkaker til middag, og nå hsr jeg null energi igjen. Godt det snart er leggetid for lille ridegutten min så jeg kan finne dyna og plante meg i sofaen ;)

Høres ut som en koselig dag :)

Dette må ha vært den mest produktive dagen siden jeg ble gravid. Våknet kl 10 i kjempeform, og lagde frokost til sambo. Så rev vi gulv, tak og vegger i gangen (vi bor i ett oppussingsprosjekt :p ). Så kjørte jeg sambo til flyplassen, han skal ut å seile en uke :(
Så vasket jeg vaskerommet/reservebadet og flyttet alle baderomstingene våre ned der, for imorgen kommer det noen og begynner på renoveringen av badet oppe :D hurra!

Dette må ha vært den mest produktive dagen siden jeg ble gravid. Våknet kl 10 i kjempeform, og lagde frokost til sambo. Så rev vi gulv, tak og vegger i gangen (vi bor i ett oppussingsprosjekt :p ). Så kjørte jeg sambo til flyplassen, han skal ut å seile en uke :(
Så vasket jeg vaskerommet/reservebadet og flyttet alle baderomstingene våre ned der, for imorgen kommer det noen og begynner på renoveringen av badet oppe :D hurra!

Flink og effektiv du har vært :)

Back
Topp