God morgen alle sammen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen alle sammen![]()
God morgenGoooood morgen![]()
Da er alle punktene fulgt unntatt kontorarbeidet... Kjenner at jeg lett kunne lagt meg nå.... Huff... Å jeg har allerede sovet på sofaen... Håpløst! Kjenner jeg "håper" at jeg har jernmangel og at tabletter kan gi meg mere overskudd!![]()
Hehe, der sier du noe, jeg har satt på en maskin med klær, men IKKE hengt opp...Flink du ermå lytte til kroppen din...
Jeg har bare ligget på sofaen i hele dag, hengt opp en maskin med klær bare...
Hehe, der sier du noe, jeg har satt på en maskin med klær, men IKKE hengt opp...
Kanskje vi kunne hatt ukestråder? Blir litt lang denne tråden
Jeg var i seng kl 2 i natt pga bursdagsfest. Venninna mi fikk vite hvorfor jeg ikke drakk, til de andre sa jeg at jeg skulle jobbe i dag.
Sov til kl 11.30. Så vært i familiebursdag. Planen var å vaske 2.etg i dag, men både jeg og sambo er så giddalause.
Har en oppvaskmaskin å rydde ut av, klær å vaske, klær å brette.....![]()
Kost oss på åpen gård og gutten vår fikk ri 30min og storkoste segkjøttkaker til middag, og nå hsr jeg null energi igjen. Godt det snart er leggetid for lille ridegutten min så jeg kan finne dyna og plante meg i sofaen
![]()
Dette må ha vært den mest produktive dagen siden jeg ble gravid. Våknet kl 10 i kjempeform, og lagde frokost til sambo. Så rev vi gulv, tak og vegger i gangen (vi bor i ett oppussingsprosjekt). Så kjørte jeg sambo til flyplassen, han skal ut å seile en uke
Så vasket jeg vaskerommet/reservebadet og flyttet alle baderomstingene våre ned der, for imorgen kommer det noen og begynner på renoveringen av badet oppehurra!