Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååå så trøtt jeg er
På jobb og lengter bare hjem for å sove
Den ble satt på riktig kanal allerede etter guttungen hadde lagt seg 1915Fødeavdelingen starter nånoen som skal se?
Heldige duVært trøtt i dag jeg å! Sovnet rett etter middagen![]()
Fødeavdelingen starter nånoen som skal se?
Den ble satt på riktig kanal allerede etter guttungen hadde lagt seg 1915![]()
Heldige du![]()
Ser på her
Jeg lurte mannenhehe
Ble mye tårer på slutten der!Blir rørt jeg![]()
Ble mye tårer på slutten der!
Blir jo aldri lei av å se på slike programmer, så godt er det jeg får tv'en for meg selv![]()
Du sier noe! Skrekkblandet fryd passer vel bra herSamme her! Men vet ikke om jeg gleder meg til å gå igjennom noe slikt igjen![]()
Du sier noe! Skrekkblandet fryd passer vel bra her
Det som var vondest for meg i fødsel var faktisk ryggen. Jeg følte den brant konstant, og klarte bare ligge på en side. Så så lenge jeg slipper den sinnsyke brennsmerten på neste blir jeg overlykkelig![]()
Min sambo nekter å se på slikt![]()
Snart ul.. 16,5 timer til. Har hatt "merkelige" drømmer i det siste om at det er 2 inni der.. snakka med søstera mi tidligere idag, og hu sa at hu også hadde drømt om det.![]()
blir vell kanskje litt heftig med fire.. men alt går..Blir spennende å se om dere er sanndrømte da
Jeg drømte for litt siden at jeg ventet firlingerhåper ikke jeg er sanndrømt ihvertfall...
hehe
Han lar meg se på, siden han stort sett får se fotball akkurat når han vilhehe
Fin deal![]()
blir vell kanskje litt heftig med fire.. men alt går..![]()