Skravletråd Juli 2015

Hatr mye stikninger i venstre side i dag... skal til lege i morgen for helseskjema så håper de sjekker diverse annet også! Kan virke som det kommer mer jo mer jeg gjør, gjenstår å se i morgen om det blir det samme...

Snart ul.. 16,5 timer til. Har hatt "merkelige" drømmer i det siste om at det er 2 inni der.. snakka med søstera mi tidligere idag, og hu sa at hu også hadde drømt om det. :D

Samme her! Men vet ikke om jeg gleder meg til å gå igjennom noe slikt igjen :p
Du sier noe! Skrekkblandet fryd passer vel bra her :p

Det som var vondest for meg i fødsel var faktisk ryggen. Jeg følte den brant konstant, og klarte bare ligge på en side. Så så lenge jeg slipper den sinnsyke brennsmerten på neste blir jeg overlykkelig ;)

Du sier noe! Skrekkblandet fryd passer vel bra her :p

Det som var vondest for meg i fødsel var faktisk ryggen. Jeg følte den brant konstant, og klarte bare ligge på en side. Så så lenge jeg slipper den sinnsyke brennsmerten på neste blir jeg overlykkelig ;)

Da håper jeg du slipper det :) jeg husker hver eneste smerte :p

Snart ul.. 16,5 timer til. Har hatt "merkelige" drømmer i det siste om at det er 2 inni der.. snakka med søstera mi tidligere idag, og hu sa at hu også hadde drømt om det. :D

Blir spennende å se om dere er sanndrømte da :)

Jeg drømte for litt siden at jeg ventet firlinger :o håper ikke jeg er sanndrømt ihvertfall... :p hehe

blir vell kanskje litt heftig med fire.. men alt går.. ;)

Må man så må man. Skulle det skje, så er de absolutt velkomne, men har heldigvis ikke den følelsen da :)

Back
Topp