Skravletråd Juli 2015

Får vel krype til køys jeg også.

Planer for i morgen er å trene, så sove litt, så medarbeidersamtale (måtte usette fra i dag pga jeg trengte å sove).

Skal på første svangerskaps kontroll i dag å få med meg helseskjema! En liten milepæl for meg i dag, og neste 1.des ul!♡

noen som har noen tips mot kvalmen? blitt værre nå i uke 6. Kaster ikke opp, men der er der hele tida.... Når vil det avta?

Kjenner også jeg er kjempe kvalm denne uken, men har enda ikke kastet opp :confused: våknet i natt av at jeg brekte meg i søvne..fisj..

Jeg har fått time hos jordmord uke 13 og skal da søke fødeplass, er dette forsent ??? Skal føde på Ahus

Litt bedre nå hvertfall :) håper det holder seg borte de neste dagene, skal på salgsmøte med jobben .

Da er jeg ferdig hos legen igjen. Tok celleprøve fra livmorhalsen også, fryktelig å se blodet på papiret etterpå (selv om jeg vet årsaken). Jeg har mangel på D-vitamin, så kjøpte med noen tabletter for å fikse opp i det. Fikk også kvalmestillende middel som jeg ble skeptisk til å ta, da det står i pakningsvedlegget at gravide ikke skal bruke det... Jeg skulle så gjerne ha hatt flere våkne og produktive timer i døgnet, har enormt mye å gjøre, men d får bare bli som det blir... Hvile MÅ jeg ha! ;-) Tidlig ultralyd ble bestilt av legen i dag og jeg skulle selv ringe sykehuset på mandag å få timen. ;-) Spennende og skummelt! Jeg har ikke mistet før uke 9, så jeg har en forventning om at det skal være greit. :-)

God kveld damer:) da har jeg snakket med legen. Og vi ble sammen enig om at han skulle prøve å få meg til tidlig UL da jeg kan ha hatt en MA.. Jeg kan være litt over bekymret.. Men har en mor som hadde en del Ma og Sa i sin tid.. Så krysser fingre for at alt er i orden og at jeg får tidlig ul:) er tilbake på jobb da formen er lik som før jeg ble gravid.. Ingen trøtthet eller svimmelhet..

God kveld damer:) da har jeg snakket med legen. Og vi ble sammen enig om at han skulle prøve å få meg til tidlig UL da jeg kan ha hatt en MA.. Jeg kan være litt over bekymret.. Men har en mor som hadde en del Ma og Sa i sin tid.. Så krysser fingre for at alt er i orden og at jeg får tidlig ul:) er tilbake på jobb da formen er lik som før jeg ble gravid.. Ingen trøtthet eller svimmelhet..

Så bra legen tar deg alvorlig da :)
Krysser fingrene for at lille spire klorer seg fast selv om symptomene er borte!

Så bra legen tar deg alvorlig da :)
Krysser fingrene for at lille spire klorer seg fast selv om symptomene er borte!

Ja veldig glad i legen min:) så håper han får meg inn til ul imorgen eller fredag...om det er en MA bil jeg bare få det ferdig og få begynt på nytt igjen:):)
Om vi hører bankende hjerte skal jeg være kjempe fornøyd med at jeg er symptomfri:):)

Ja veldig glad i legen min:) så håper han får meg inn til ul imorgen eller fredag...om det er en MA bil jeg bare få det ferdig og få begynt på nytt igjen:):)
Om vi hører bankende hjerte skal jeg være kjempe fornøyd med at jeg er symptomfri:):)

Godt å se du tenker positivt på det uansett resultat da :)
Det er jo dessverre ikke så mye å få gjort om det går galt, og om det først skal skje så er det vel bedre jo tidligere det er. Slik tenker jeg ihvertfall.

Men jeg håper virkelig du får se et bankende hjerte på ul♡

Hva gjør dere i kveld jenter? Og hvordan er formen? Her ligger jeg på sofaen og ser tv. Prøver å holde kvalmen i sjakk...

Sofaen er min venn! <3 Har faktisk greid å spille 3 runder sjakk med datra mi i dag, meget fornøyd med det! ;-)

Back
Topp