Skravletråd Juli 2015

Time kl.9 til gu! Så håper det blir ul!♡

God morgen alle sammen :) hva skal dere i dag? Jeg ligger fortsatt i sengen, redd for å reise meg:p da kvalmen sikkert kommer.

Tenkte jeg skulle ut å shoppe julegardiner i dag :)
Håper kvalmen holder seg litt diffus i dag hos deg da ;)

Tenkte jeg skulle ut å shoppe julegardiner i dag :)
Håper kvalmen holder seg litt diffus i dag hos deg da ;)

Tenkte jeg skulle prøve å henge opp mine i dag jeg :) bestilte på nettet i forrige uke! Men nå har jeg stått opp og kvalmen slår imot meg!

Røde gardiner eller?

Vurderer å ta hcg prøven i dag, siden jeg skal i nærheten av legekontoret? Jeg får jo uansett sett om det er økning nå?

Ble satt tilbake, så er foreløpig 6+1, termin 25.juli.
Var forberedt på å bli satt tilbake. Det var i hvertfall liv der og hjerte slo♡
Skal tilbake til hun 11.des å se igjen.
Så i dag ble fosteret målt til 6mm!

Koselig ❤️ ble du satt tilbake mye?

Siden jeg ikke har visst når el var, har det blitt regnet ut fra 28 dagers syklus, og som jeg trodde var jeg over det, mest sannsynlig ustabil pga de to sa'ene jeg hadde i juli og august

Tenkte jeg skulle prøve å henge opp mine i dag jeg :) bestilte på nettet i forrige uke! Men nå har jeg stått opp og kvalmen slår imot meg!

Røde gardiner eller?

Vurderer å ta hcg prøven i dag, siden jeg skal i nærheten av legekontoret? Jeg får jo uansett sett om det er økning nå?

Røde ja. Så noen fine med hjerter på på Sparkjøp :)

Bør kunne se stigning nå ja, så hvorfor ikke? ;)
Kjedelig med den kvalmen da, men greit å kjenne at det er noe ihvertfall :)

Røde ja. Så noen fine med hjerter på på Sparkjøp :)

Bør kunne se stigning nå ja, så hvorfor ikke? ;)
Kjedelig med den kvalmen da, men greit å kjenne at det er noe ihvertfall :)

Har pakket inn noen julegaver jeg nå :p en sittende aktivitet :p kos deg på shopping!

Jeg vinner ikke å ta blodprøven alikevell :( de stenger labben før jeg kommer meg dit :(

Har pakket inn noen julegaver jeg nå :p en sittende aktivitet :p kos deg på shopping!

Jeg vinner ikke å ta blodprøven alikevell :( de stenger labben før jeg kommer meg dit :(

:(
Men du har ul til onsdag? Så er ikke sikkert du ville fått svar noe særlig før det uansett :)

Idag er første gang jeg er vekk fra jobb, det satt langt inne!! :( sliter så veldig med heftig hodepine, noen andre som opplever dette i tillegg til kvalmen? :S hvis det gir seg utover dagen vil jeg og pynte litt til jul, det er såå koselig :D

Tror jeg drøyer den shoppinga mi til i morgen jeg. Kanskje det er noen ekstra tilbud siden det er Black Friday :D

6mm :o?? Når jeg var på UL 6+1 ble jeg målt til 3,4 mm kan det være så forskjell altså??

6mm :o?? Når jeg var på UL 6+1 ble jeg målt til 3,4 mm kan det være så forskjell altså??
Aner ikke. Skal på ny 11.des, så får vel se hva det er da skikkelig mtp termin å alt :)

Her var jeg relativt tidlig oppe med masse planer for dagen. Rakk å henge julelys på det lille juletreet på trappen, slurpe i meg litt frokostblanding og så ble jeg så kvalm at jeg måtte hoppe til sengs igjen :( er såååå kjedelig. Jeg som skulle på Montér og kjøpe nye innerdører og som hadde planer om å vaske sofaen i dag. Blæææææ :p håper det går over snart!

Back
Topp