Skravletråd Juli 2015

Her har det blitt 10 :D slik er d når vi er hos svigermor :)

Får ikke sove lenger jeg. Og i det siste har jeg våknet 5-6 tiden, så jeg jubler for 8 :D hehe

Mannen sover enda da :confused: dette er lenge til å være ham..hehe

Sov til kl 9 i dag, hadde jeg ikke skulle på åpen gård med minsten hadde jeg glatt sovet til kl 11. Var i seng kl 01 i går, var på jentefest.

Sovnet på sofaen etter åpen gård.

I morgen skal jeg på kveldsvakt. Håper det går bra. Er mest kvalm/uggen på morgan/formiddagen.

Jeg Blir så forbanna når jeg ser en som er gravid og røyker!!! Og det rundt 4-5 ganger på 5t!!!!!!!!!!

God morgen alle sammen :)

Får ikke sove jeg, men ligger i sengen da :) dere skal i dag?

Jeg Blir så forbanna når jeg ser en som er gravid og røyker!!! Og det rundt 4-5 ganger på 5t!!!!!!!!!!
What? Finnes det så dumme og uopplyste mennesker fremdeles? Skjønner ikke at de tørr å vise det..

God morgen ?

Trudde jeg var heldig å slapp unna kvalmen denne gangen og men NEIDA 7+2 og kvalm. Takler dårlig å være kvalm. Syns synd på meg selv:(

God morgen ?

Trudde jeg var heldig å slapp unna kvalmen denne gangen og men NEIDA 7+2 og kvalm. Takler dårlig å være kvalm. Syns synd på meg selv:(

God morgen :) vet hvordan du har det! Får håpe det går over :) planer for dagen?

What? Finnes det så dumme og uopplyste mennesker fremdeles? Skjønner ikke at de tørr å vise det..
Er kjæresten til ene fetteren til mannen min. Jeg er ikke overrasket i utgangspunktet desverre... med trodde likevel hun visste bedre enn som så!!!! Takler ikke henne, og hjalp hvertfall ikke da!

De er nok ikke mindre opplyste enn andre, bare dummere ;)
Skjønner det kan være vanskelig liksom, men det ligger for det meste mentalt..

Det er jo opp til hvert enkelt hva de gjør :( men vet av en bekjent som ikke fikk slutte pga stress?

Jeg vet om en som fikke den beskjeden og for 12 år siden. Men hun kuttet ned til maks 1 om dagen :)

Trur hun jeg vet om var Max 3 om dagen :) men hun sluttet den dagen babyen kom til verden :)

Er jo ikke lett å slutte, men å gå ned et drastisk antall er jo bedre enn å fortsette i samme mengde som før uansett.
Så en video for litt siden om hvordan innvirkning det har på fosteret hver gang mor tar en røyk. Blodårene trekker seg sammen og fosteret får jo ikke oksygen :(

Er jo ikke lett å slutte, men å gå ned et drastisk antall er jo bedre enn å fortsette i samme mengde som før uansett.
Så en video for litt siden om hvordan innvirkning det har på fosteret hver gang mor tar en røyk. Blodårene trekker seg sammen og fosteret får jo ikke oksygen :(

Ja, det er jo helt rart at folk velger å forsette selv om jeg vet det er vanskelig! Sluttet å røyke på dagen jeg ble gravid når jeg fikk jenta mi ❤️

Back
Topp