Angelise
Elsker forumet
Her har det blitt 10Såå deilighar faktisk sovet lenge selv de par siste dagene, som vil si kl 8
hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har det blitt 10Såå deilighar faktisk sovet lenge selv de par siste dagene, som vil si kl 8
hehe
Her har det blitt 10slik er d når vi er hos svigermor
![]()
Jeg Blir så forbanna når jeg ser en som er gravid og røyker!!! Og det rundt 4-5 ganger på 5t!!!!!!!!!!
What? Finnes det så dumme og uopplyste mennesker fremdeles? Skjønner ikke at de tørr å vise det..Jeg Blir så forbanna når jeg ser en som er gravid og røyker!!! Og det rundt 4-5 ganger på 5t!!!!!!!!!!
What? Finnes det så dumme og uopplyste mennesker fremdeles? Skjønner ikke at de tørr å vise det..
God morgen ?
Trudde jeg var heldig å slapp unna kvalmen denne gangen og men NEIDA 7+2 og kvalm. Takler dårlig å være kvalm. Syns synd på meg selv![]()
Er kjæresten til ene fetteren til mannen min. Jeg er ikke overrasket i utgangspunktet desverre... med trodde likevel hun visste bedre enn som så!!!! Takler ikke henne, og hjalp hvertfall ikke da!What? Finnes det så dumme og uopplyste mennesker fremdeles? Skjønner ikke at de tørr å vise det..
What? Finnes det så dumme og uopplyste mennesker fremdeles? Skjønner ikke at de tørr å vise det..
Det er jo opp til hvert enkelt hva de gjørmen vet av en bekjent som ikke fikk slutte pga stress?
Jeg vet om en som fikke den beskjeden og for 12 år siden. Men hun kuttet ned til maks 1 om dagen![]()
Trur hun jeg vet om var Max 3 om dagenmen hun sluttet den dagen babyen kom til verden
![]()
Er på jobb og du veit jo hvor mange rare lukter og ikke minst skifte på og hjelpe eldre på doGod morgenvet hvordan du har det! Får håpe det går over
planer for dagen?
Er jo ikke lett å slutte, men å gå ned et drastisk antall er jo bedre enn å fortsette i samme mengde som før uansett.
Så en video for litt siden om hvordan innvirkning det har på fosteret hver gang mor tar en røyk. Blodårene trekker seg sammen og fosteret får jo ikke oksygen![]()
Er på jobb og du veit jo hvor mange rare lukter og ikke minst skifte på og hjelpe eldre på do