Skravletråd Juli 2015

Ja, nå var stua ryddig og ren ihvertfall. Da var det bare å få vekk resten av dritten, for nå kommer jeg meg ikke fram i gangen min :p

Når jeg leser dette må jeg bare si: takk Gud for at jeg "bare" har kastet opp en gang, og at kvalmen kan kontrolleres her i gården. Spiser jeg gjevnt og trener føles det ganske greit. Er 9+0 i dag, så forhåpentligvis blir det ikke verre igjen :p

Når jeg leser dette må jeg bare si: takk Gud for at jeg "bare" har kastet opp en gang, og at kvalmen kan kontrolleres her i gården. Spiser jeg gjevnt og trener føles det ganske greit. Er 9+0 i dag, så forhåpentligvis blir det ikke verre igjen :p

Da er du heldig! ;)

Wow! Klarte 3min rydding! :-D Blir helt varm og svett og veldig kvalm, men hvis jeg greier 3 min hver halvtime kommer jeg et stykke på vei. ;-)

Ja, føler meg heldigere nå enn for noen uker siden :p har hjulpet meg å drikke sprite - da holder jeg kvalmen i sjakk :)

Syns så synd på dere alle som sliter med kvalmen!! Den har ikke kommet til meg enda, bare tittet innom.. Håper ikke den kommer heller, men greit at den stikker innom for å si hei:)

Ja, føler meg heldigere nå enn for noen uker siden :p har hjulpet meg å drikke sprite - da holder jeg kvalmen i sjakk :)
Sprite faktisk :) jeg kan ikke drikke brus, eller noe med kullsyre i... Da får jeg syke magekramper!!

Her har heldigvis den verste kvalmen gitt seg, men jeg merker det mer og mer i korsryggen. Håper jeg får til å begynne treninga litt igjen snart :)

Back
Topp