Æsj, hjelper ikke med vann heller? Eller en isbit e.l.?![]()
Vann kommer opp igjen... Må ha drikke med kullsyre om det kanskje holder seg nede
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj, hjelper ikke med vann heller? Eller en isbit e.l.?![]()
I dag har jeg rydda og vaska kjøkkenet og stua, og fått vekk de irriterende høytalerene som mannen må hjelpe til med å få ned i kjelleren
Har vel noen klær på badegulvet som må ryddes i og, men etter en kjølig tur med vofsen ned til innsjøen føler jeg for en kopp kakao og sofakos istedet
Har fått til mer på en dag nå enn jeg har gjort på flere uker, så tyder vel litt på at D-vitamin hjelper litt på formen min![]()
Så bra!!
Jeg ta d vitamin og omega 3 kapsler hver dag sammen med folat og floradix![]()
Hva er floradix?Så bra!!
Jeg ta d vitamin og omega 3 kapsler hver dag sammen med folat og floradix![]()
Hva er floradix?
det lukter fortsatt søppel i huset mitt![]()
Hva med en liten dupp?jeg er så trøtt nåvet ikke hvor lenge jeg klarer å holde meg våken? enten legge seg tidlig eller bli overtrøtt
![]()
Hva med en liten dupp?![]()
Huffprøv rør rens?
Da er middagen konsumertdigg!
altfor mett!
Sittet å diskutert navn med mannen.. Dette kommer til å bli vanskelig! Andre som har slitt med å bli enig eller sliter med det??
Da er middagen konsumertdigg!
altfor mett!
Sittet å diskutert navn med mannen.. Dette kommer til å bli vanskelig! Andre som har slitt med å bli enig eller sliter med det??
Blir vel å teste det ja. Stakk nesa nedi, men merket ikke noe damystisk...
Jente mi fikk ikke navn før hun var 3 ukerkommer ikke til å bestemme navn før ungen kommer denne gangen heller...
Tørr ikke å tenke på det ennå... Men når/om d blir aktuelt håper jeg at min stemme veier tyngst! ;-) Hehe! Vi har litt forskjellige dialekter så navnet må passe til begge!