Skravletråd Juli 2015

Bra vi er flere! :) gleder du deg til ul nå da?

Åja, bare tre dager igjen :D
Føler at resultatet er positivt denne gangen ♡
Du da? du skal på onsdag ikke sant? :)

Åja, bare tre dager igjen :D
Føler at resultatet er positivt denne gangen ♡
Du da? du skal på onsdag ikke sant? :)

Gruer meg masse jeg! håper jo enda at ting skal gå bra.. ja, jeg skal på onsdag! gleder meg til å bli ferdig med det :p

Gruer meg masse jeg! håper jo enda at ting skal gå bra.. ja, jeg skal på onsdag! gleder meg til å bli ferdig med det :p

Du skal nok få se et bankende hjerte ;)
Når kl skal du dit?

da får du finne på masse den dagen slik at timene går fort :)
Må vel det ja. Har en del å gjøre her hjemme, også tenkte jeg å lage twix en dag så jeg må til sverige å handle litt :)

Deilig da :) få slappe av litt og gjøre det man vil :) Men skjønner du savner han også ;)
Vi må faktisk "presse" inn slappe av tid, for er så mye som skal gjøres :O
Og ikke nok med det så finner jeg jo ikke all julepynten! Det er utrolig for er ikke mye jeg har :p
Gutten vår koser seg på ferie hvertfall, og nedtelling til fredag er i gang :)

Da har jeg akkurat våknet for å spy nå kl 2 på natta. Ikke sykt kult, for det kom ikke opp noe, selvom jeg spiste to burgere, litt kake osv på kvelden før jeg la meg, så endte opp med å begynne å blø i hals/svelg igjen.. Viser vel at jeg trenger mer mat det da :p var nemlig sånn forrige gang og, bare at da kom det en del gul magesyre! Haha. Sorry detaljer!! Bare å prøve og sove igjen da! Samboer har bursdag, så skal jo snart opp for å vekke han på sengen med kake og gaver og alt mulig :) 30 år blir han! Hurraaaa!!
God natt alle vakre damer her inne :)

Da har jeg akkurat våknet for å spy nå kl 2 på natta. Ikke sykt kult, for det kom ikke opp noe, selvom jeg spiste to burgere, litt kake osv på kvelden før jeg la meg, så endte opp med å begynne å blø i hals/svelg igjen.. Viser vel at jeg trenger mer mat det da :p var nemlig sånn forrige gang og, bare at da kom det en del gul magesyre! Haha. Sorry detaljer!! Bare å prøve og sove igjen da! Samboer har bursdag, så skal jo snart opp for å vekke han på sengen med kake og gaver og alt mulig :) 30 år blir han! Hurraaaa!!

Håper du får sove litt mer <3 Gratulerer med bursdagen til mannen!

Huff :( ikke bra! Håper du fikk sove igjen :)

Ligger på sofaen for øyeblikket, kjenner kvalmen har bygget seg opp.. Skal på senvakt så prøver å forberede meg til det;);)

Back
Topp