Unnskyld![]()
Håper den gir seg snart![]()
Nei da.. trenger ikke å gi seg før jeg er 12 uker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Unnskyld![]()
Håper den gir seg snart![]()
Nei da.. trenger ikke å gi seg før jeg er 12 ukerja, jeg vet jeg er rar...
![]()
Skjønner deg godt. Kan godt komme litt mer her oghehe
Bra vi er flere!gleder du deg til ul nå da?
Åja, bare tre dager igjen
Føler at resultatet er positivt denne gangen ♡
Du da? du skal på onsdag ikke sant?![]()
Gruer meg masse jeg! håper jo enda at ting skal gå bra.. ja, jeg skal på onsdag! gleder meg til å bli ferdig med det![]()
Du skal nok få se et bankende hjerte
Når kl skal du dit?
9.45så slipper å venter hele dagen!
![]()
Heldige deg ♡
Har ikke før 1745 jeg..
Må vel det ja. Har en del å gjøre her hjemme, også tenkte jeg å lage twix en dag så jeg må til sverige å handle littda får du finne på masse den dagen slik at timene går fort![]()
Må vel det ja. Har en del å gjøre her hjemme, også tenkte jeg å lage twix en dag så jeg må til sverige å handle litt![]()
Skal bare finne den førstDet er så godt detdu må dele oppskrift da
![]()
Vi må faktisk "presse" inn slappe av tid, for er så mye som skal gjøres :ODeilig dafå slappe av litt og gjøre det man vil
Men skjønner du savner han også
![]()
Da har jeg akkurat våknet for å spy nå kl 2 på natta. Ikke sykt kult, for det kom ikke opp noe, selvom jeg spiste to burgere, litt kake osv på kvelden før jeg la meg, så endte opp med å begynne å blø i hals/svelg igjen.. Viser vel at jeg trenger mer mat det davar nemlig sånn forrige gang og, bare at da kom det en del gul magesyre! Haha. Sorry detaljer!! Bare å prøve og sove igjen da! Samboer har bursdag, så skal jo snart opp for å vekke han på sengen med kake og gaver og alt mulig
30 år blir han! Hurraaaa!!
God natt alle vakre damer her inne![]()
Da har jeg akkurat våknet for å spy nå kl 2 på natta. Ikke sykt kult, for det kom ikke opp noe, selvom jeg spiste to burgere, litt kake osv på kvelden før jeg la meg, så endte opp med å begynne å blø i hals/svelg igjen.. Viser vel at jeg trenger mer mat det davar nemlig sånn forrige gang og, bare at da kom det en del gul magesyre! Haha. Sorry detaljer!! Bare å prøve og sove igjen da! Samboer har bursdag, så skal jo snart opp for å vekke han på sengen med kake og gaver og alt mulig
30 år blir han! Hurraaaa!!
God natt alle vakre damer her inne![]()
Hei alle sammen
Hva gjør dere i dag da??