Lillesnupp
Forelsket i forumet
Takk skal du haFlink og effektiv du har vært![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk skal du haFlink og effektiv du har vært![]()
Det hørtes utrolig godt ut!!! Jeg sitter på jobb og skal snart ha møte. Kjenner jeg kjemper mot kvalmen og kroppen fryser så innmari, for å ikke snakke at jeg er TRØTT! Og slapp, men det kommer nok av at jeg ikke klarer å spise og nesten ikke drikke. Heldigvis er det "fri" i morgen. Da må jeg være hjemme for å passe på lillegull. Mannen i huset skal ha eksamenHolder meg hjemme i dag. Må gå til innkjøp av cola og love hearts!
Uff...Det hørtes utrolig godt ut!!! Jeg sitter på jobb og skal snart ha møte. Kjenner jeg kjemper mot kvalmen og kroppen fryser så innmari, for å ikke snakke at jeg er TRØTT! Og slapp, men det kommer nok av at jeg ikke klarer å spise og nesten ikke drikke. Heldigvis er det "fri" i morgen. Da må jeg være hjemme for å passe på lillegull. Mannen i huset skal ha eksamenDet er jo ikke akkurat mye fri i å passe henne hele dagen, men lettere å springe på do for å spy..
Må kanskje vurdere en sykemelding en gang, men det sitter så laaaaaangt inne..
Syns virkelig morningene er ekstremt tunge... er første dagen jeg faktisk gruer meg til jobb og ville heller bare vært hjemme...
Syns jeg snart ikke gjør noe Anna enn å sove![]()
I dag skal jeg på jobb igjen, blir spennende å se åssen det går
Ha en fin dag alle sammen![]()
Vet ikke... vært på jobb i halvannen time nå, og det går så innmari tregt. Er litt mer våken, men det eneste jeg tenker på er jeg vil hjem å sove.Det er ikke slik man skal ha det! Kanskje du trenger litt fri?
Takk for det, begynner seint i dag, så håper jeg rekk en liten høneblundHeldig du ersliter med å sove jeg... Lykke til på jobb
![]()
Vet ikke... vært på jobb i halvannen time nå, og det går så innmari tregt. Er litt mer våken, men det eneste jeg tenker på er jeg vil hjem å sove.
Får se hvordan det blir utover dagen.
Takk for det, begynner seint i dag, så håper jeg rekk en liten høneblund![]()
Kjørte 2 mil for så å snu... Så utrolig kvalm...