Skravletråd Juli 2015

Merkelig at jeg ikke skal få sove nå, har jo vært trøtt i hele dag... :-\ litt vondt i livmora har jeg også... Huff.. men jeg skal ikke klage, bare litt frustrert...

Føler meg dårlig uten å si eksakt hva det er... jeg vil bare legge meg ned å krølle meg sammen... føler jeg bruker enormt mye krefter på å stå og sitte. Kan det være kvalmen er på vei?...

Holder meg hjemme i dag. Må gå til innkjøp av cola og love hearts!

Holder meg hjemme i dag. Må gå til innkjøp av cola og love hearts!
Det hørtes utrolig godt ut!!! Jeg sitter på jobb og skal snart ha møte. Kjenner jeg kjemper mot kvalmen og kroppen fryser så innmari, for å ikke snakke at jeg er TRØTT! Og slapp, men det kommer nok av at jeg ikke klarer å spise og nesten ikke drikke. Heldigvis er det "fri" i morgen. Da må jeg være hjemme for å passe på lillegull. Mannen i huset skal ha eksamen :) Det er jo ikke akkurat mye fri i å passe henne hele dagen, men lettere å springe på do for å spy..

Må kanskje vurdere en sykemelding en gang, men det sitter så laaaaaangt inne..

Det hørtes utrolig godt ut!!! Jeg sitter på jobb og skal snart ha møte. Kjenner jeg kjemper mot kvalmen og kroppen fryser så innmari, for å ikke snakke at jeg er TRØTT! Og slapp, men det kommer nok av at jeg ikke klarer å spise og nesten ikke drikke. Heldigvis er det "fri" i morgen. Da må jeg være hjemme for å passe på lillegull. Mannen i huset skal ha eksamen :) Det er jo ikke akkurat mye fri i å passe henne hele dagen, men lettere å springe på do for å spy..

Må kanskje vurdere en sykemelding en gang, men det sitter så laaaaaangt inne..
Uff... :( jeg fryser mye hver dag og vært trøtt, men først nå den uggen følelsen kom.

Håper du blir bedre ila dagen ♡

God morgen alle sammen:)
Hva står på dagsplanen i dag?? Jeg har fri og skal til legen i dag:D håper hun sender meg på tidlig ultralyd;)

God morgen:):) Jeg skal jobbe litt i ettermiddag, og på teater med en venninne:)) sitter å venter på at legen skal ringe meg, han er så Travel:-P skal høre om muligheten til tidlig ul..

Var hjemme fra jobb idag, og hadde masse overskudd til gutten vår når han kom hjem! Var så koselig i motsetning til å jobbe 08-16 og komme hjem ca kl.1630 og være trøtt og sliten og ikke orke gjøre så mye ut av ettermiddagen....

Syns virkelig morningene er ekstremt tunge... er første dagen jeg faktisk gruer meg til jobb og ville heller bare vært hjemme...

Syns jeg snart ikke gjør noe Anna enn å sove:p
I dag skal jeg på jobb igjen, blir spennende å se åssen det går:D
Ha en fin dag alle sammen:)

Det er ikke slik man skal ha det! Kanskje du trenger litt fri?
Vet ikke... vært på jobb i halvannen time nå, og det går så innmari tregt. Er litt mer våken, men det eneste jeg tenker på er jeg vil hjem å sove.
Får se hvordan det blir utover dagen.

Kjørte 2 mil for så å snu... Så utrolig kvalm...

Vet ikke... vært på jobb i halvannen time nå, og det går så innmari tregt. Er litt mer våken, men det eneste jeg tenker på er jeg vil hjem å sove.
Får se hvordan det blir utover dagen.

Ikke bra, håper dagen din blir litt bedre :)

Back
Topp