Skravletråd Juli 2015

Nå er det HELG! Jeg kan slappe av og ikke være bekymret for at jeg skal sovne på jobb ;)

Håper guttungen kan sove lengre enn til 0630 i morgen!!!! :)

Hehe godt poeng, er sikkert tidlig morgen her i morgen også. Og mannen er borte i kveld, så jeg må stå opp med lilleramp når han bestemmer at det er morgen ;)

Kan jeg trygt kjøpe parfyme på Strawberrynet.com???

Tror det.. Det kommer vel an på parfymen sikkert og hva som er i den, men det er ekte vare om det er det du tenker på.

Tror det.. Det kommer vel an på parfymen sikkert og hva som er i den, men det er ekte vare om det er det du tenker på.
Fått noen tilbakemeldinger på ikke god erfaring, så tør ikke helt bestille fra de.
Er så kjedelig at parfymen jeg vil ha selger de ikke i vanlige parfymebutikker lengre.... så utrolig typisk!!!

Kan jeg trygt kjøpe parfyme på Strawberrynet.com???
Er ekte vare. Men pass på tollgrensa. Jeg måtte betale når jeg hentet pakken. Får pengene refundert, men det er et styr!

Fått noen tilbakemeldinger på ikke god erfaring, så tør ikke helt bestille fra de.
Er så kjedelig at parfymen jeg vil ha selger de ikke i vanlige parfymebutikker lengre.... så utrolig typisk!!!

Har bestilt derfra før, men pass på tollgrensa ja. Har også hørt at det gjerne er det dårligste de har på lager som blir sendt ut, ikke det nyeste liksom. Nå bestiller jeg kun sminke osv fra blivakker jeg, for å slippe å tenke på toll.

Åh så herlig! Så du mye?

Nei, så en sort boble (fostersekken) med en liten runding inni (plommesekken) og inni den rundingen var det en liiiiten hvit strek som hoppet - det er hjerteslagene :) fosteret er ca 2mm langt nå, er bare 6+0 :)

Nei, så en sort boble (fostersekken) med en liten runding inni (plommesekken) og inni den rundingen var det en liiiiten hvit strek som hoppet - det er hjerteslagene :) fosteret er ca 2mm langt nå, er bare 6+0 :)

Uansett veldig herlig da. Det finnes ikke mye bedre enn å høre de hjerteslagene for første gang! Bestilte du privat UL for å få så tidlig?

Uansett veldig herlig da. Det finnes ikke mye bedre enn å høre de hjerteslagene for første gang! Bestilte du privat UL for å få så tidlig?

Ja, for jeg har bare en eggleder etter en ex.u tidligere, så det var viktig for meg å få bekreftet at alt var på riktig sted :)

Ja, for jeg har bare en eggleder etter en ex.u tidligere, så det var viktig for meg å få bekreftet at alt var på riktig sted :)

Det skjønner jeg godt da. Er fristet til å bestille en privat ul selv bare fordi jeg er så nysgjerrig og utålmodig på å høre at alt er bra inni der :) Hvordan mener de at man skal kunne vente til uke 18 ca? Det er jo kjempe lenge til!

Er det flere enn meg som har mer floker i håret enn vanlig?
Har alltid vært sånn at jeg bare kan dra fingrene gjennom uansett, men nå er det en svær knute :o

Er det flere enn meg som har mer floker i håret enn vanlig?
Har alltid vært sånn at jeg bare kan dra fingrene gjennom uansett, men nå er det en svær knute :eek:

Det har jeg å! det floker seg for ingenting! men kan hende det gjør det for at jeg har ligget mye på sofaen da :p

Det har jeg å! det floker seg for ingenting! men kan hende det gjør det for at jeg har ligget mye på sofaen da :p

Aldri vært noe problem her før samme hvor mye sofa ligging det har vært. Har jo egentlig aldri trengt å gre meg noe særlig... :confused:

Back
Topp