Skravletråd Juli 2015

Sambo lagde taco til jeg kom hjem idag! Smakte ikke i det hele tatt :( har lyst på noe, men vet ikke hva!

Sambo lagde taco til jeg kom hjem idag! Smakte ikke i det hele tatt :( har lyst på noe, men vet ikke hva!

Så kjedelig når maten ikke smaker :(
Her ble det salat med eggerøre og bogskinke :)

Her ble det et par potetskruer.. Kvalm.no

Vi skal ha taco i morgen. Håper jeg klarer å spise litt... Elsker taco!

Her ble det faktisk spagetti ala capri -det spiste jeg alltid da jeg var syk når jeg var liten :p gikk ned på høykant! Druer til "dessert" :)

Jeg hadde tenkt å lage laks og pasta i dag, men så var jeg ute og kjørte og MÅTTE bare stoppe å kjøpe sprøstekt and i sursøt saus :) er så kjedelig å lage mat når man ikke er helt i form og mannen er på sjøen, så mye enklere med takeaway :p

Skal til lege i morgen... En vikar med et navn jeg ikke klarer å uttale :-P Spent på om hun/han henviser meg til ultralyd!

Jeg skal på ultralyd i morgen. Mannen måtte plutselig i et møte på jobb, så jeg drar alene :/ litt skeptisk til det, men.

Jeg klarer ikke vente lenger! I morgen ryker siste cbd i håp om 3+!!!!!!!!

Jeg blir tullete av å ikke vite nøyaktig hvor langt jeg er! Går jeg ut i fra første dag i siste mens 4 okt og gjennomsnittlig lengde til el så er jeg 6+5 i dag, og er det det legen og andre vil gå ut i fra til jeg har vært på ul og de kan se det skikkelig?

Jeg blir tullete av å ikke vite nøyaktig hvor langt jeg er! Går jeg ut i fra første dag i siste mens 4 okt og gjennomsnittlig lengde til el så er jeg 6+5 i dag, og er det det legen og andre vil gå ut i fra til jeg har vært på ul og de kan se det skikkelig?

De går ut fra 28 dagers sykluser ja :)
Så de vil nok ikke vite noe mer enn deg før ul ;)

De går ut fra 28 dagers sykluser ja :)
Så de vil nok ikke vite noe mer enn deg før ul ;)
Så da burde jeg si til meg selv jeg er 6+5 da og heller bli satt tilbake? Om det er tilfelle så jubler jeg stiller for over halvveis til 12 uker ;)

Så da burde jeg si til meg selv jeg er 6+5 da og heller bli satt tilbake? Om det er tilfelle så jubler jeg stiller for over halvveis til 12 uker ;)

Ville nok gjort det ja, med mindre du vet når du hadde EL? ;)

Jeg vet heller ikke. Hadde sist mens 16. sep. Jeg regner ut fra positiv test og to uker tilbake i tid for å finne EL. Dette er det seneste som er mulig, og så blir jeg heller glad hvis jeg blir satt frem en uke eller to :)

Back
Topp