Sambo lagde taco til jeg kom hjem idag! Smakte ikke i det hele tatt har lyst på noe, men vet ikke hva!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sambo lagde taco til jeg kom hjem idag! Smakte ikke i det hele tatt har lyst på noe, men vet ikke hva!
Jeg er endelig skikkelig kvalm. Deilig
Jeg blir tullete av å ikke vite nøyaktig hvor langt jeg er! Går jeg ut i fra første dag i siste mens 4 okt og gjennomsnittlig lengde til el så er jeg 6+5 i dag, og er det det legen og andre vil gå ut i fra til jeg har vært på ul og de kan se det skikkelig?
Så da burde jeg si til meg selv jeg er 6+5 da og heller bli satt tilbake? Om det er tilfelle så jubler jeg stiller for over halvveis til 12 ukerDe går ut fra 28 dagers sykluser ja
Så de vil nok ikke vite noe mer enn deg før ul
Så da burde jeg si til meg selv jeg er 6+5 da og heller bli satt tilbake? Om det er tilfelle så jubler jeg stiller for over halvveis til 12 uker
Har ingen anelse på el skjønner duVille nok gjort det ja, med mindre du vet når du hadde EL?
Jeg vet heller ikke. Hadde sist mens 16. sep. Jeg regner ut fra positiv test og to uker tilbake i tid for å finne EL. Dette er det seneste som er mulig, og så blir jeg heller glad hvis jeg blir satt frem en uke eller toSå da burde jeg si til meg selv jeg er 6+5 da og heller bli satt tilbake? Om det er tilfelle så jubler jeg stiller for over halvveis til 12 uker