Skravletråd Juli 2015

Kommer hun Idag?:):)

Hadde vært digg.. Hmm.. Har Faktisk lyst på det.. Prøvde meg på hjemmelagde lefser sist, prøvd det? Gikk ikke så bra i stekepanne, men nettopp kjøpt meg takke:):)

Nei, jeg har vært en tur til henne i går :) men de får ikke vite jeg er gravid for på julaften ❤️

Sitter her og leser om arbeidsmiljø på arbeidsplassen, og ser at det er flere ting en det jeg har tenkt på som kan være skadelig for lille bøllefrø :o

Neste blir vel en prat med sjefen ang tilrettelegging og evnt svangerskapspenger :)

Hvor du leser om det?:):)

Jeg prøver å la være å spy på jobb.. Og la være å sovne.. HVORFOR i all verden skal man bli slik bare av å være gravid??? Det skal jo være verdens mest naturlige ting jo!
Haha:p slik hadde jeg det sist gang jeg var gravid. Men bør sykmeldt da :)

Nei, jeg har vært en tur til henne i går :) men de får ikke vite jeg er gravid for på julaften ❤️

Lyst å holde meg jeg og.. Men da må jeg fortelle min mor det over telefon.. Og det har jeg ikke lyst til... Så ville fortelle det nå når hun er hjemme i Norge.. Og da må vi jo fortelle svigermor det også;);) så kommer nok til å si det til nærmeste familie, spesielt søstrene mine:):) trenger noen å gå til med spørsmål:) og låne en doppler!:):)

Trur du han er villig til det da?

Altså, med tanke på at han antakeligvis kommer til å tape penger på å ha meg der pga begrensede ting jeg kan gjøre, så ser jeg for meg at han heller vil ha meg på svangerskapspenger.

At det blir for tungvint for ham å tilrettelegge...gleder meg ikke masse til å snakke med ham, men det må gjøres.
Driver å skriver en liste nå i henhold til hva jeg kan/ikke kan gjøre.

Er veldig mange møbler jeg ikke kan trekke om ser det ut som...og faktisk det å skjære skumplast, som ofte må gjøres. Tenkte ikke et sekund på at det faktisk går under kjemikalier :o

Jeg prøver å la være å spy på jobb.. Og la være å sovne.. HVORFOR i all verden skal man bli slik bare av å være gravid??? Det skal jo være verdens mest naturlige ting jo!

Er naturlig å spy og :p hehe

Huff, føler med deg :(
Hva slags jobb har du?

alholfri vin som jeg heller i vanlig flaske :) blir det noen drinker får sambo smug drikke de :p
Dette skal jeg prøve meg på nå på lørdagen, er invitert i bursdag. Blir uvant/gøy å late som man er beruset...forhåpentligvis så blir jeg ikke busted :-D

Dette skal jeg prøve meg på nå på lørdagen, er invitert i bursdag. Blir uvant/gøy å late som man er beruset...forhåpentligvis så blir jeg ikke busted :-D

Jeg gjorde det i helgen;);) gikk Bra;);) men flere som spurte meg:P jeg pleier å være over energisk til vanlig og enda verre når jeg drikker.. Så var nok ikke helt meg den kvelde :-P men kjøp naturo (torreS sin) hvitvin.. Er den som smaker mest vin;)

OTE="Trillian87, post: 18322700, member: 102813"]Jeg gjorde det i helgen;);) gikk Bra;);) men flere som spurte meg:p jeg pleier å være over energisk til vanlig og enda verre når jeg drikker.. Så var nok ikke helt meg den kvelde :p men kjøp naturo (torreS sin) hvitvin.. Er den som smaker mest vin;)[/QUOTE]
Bruker ikke å drikke hvit egentlig, men skal prøve ;) er det noe alk.fri rødvin som er høvelig OK? :)

OTE="Trillian87, post: 18322700, member: 102813"]Jeg gjorde det i helgen;);) gikk Bra;);) men flere som spurte meg:p jeg pleier å være over energisk til vanlig og enda verre når jeg drikker.. Så var nok ikke helt meg den kvelde :p men kjøp naturo (torreS sin) hvitvin.. Er den som smaker mest vin;)
Bruker ikke å drikke hvit egentlig, men skal prøve ;) er det noe alk.fri rødvin som er høvelig OK? :)[/QUOTE]

Samme merke;) ;) er det merke som er best på alkohol fri.. Så finnes det en sprudlevin i ett annet merke som er ganske god også;);)

Er naturlig å spy og :p hehe

Huff, føler med deg :(
Hva slags jobb har du?
HMS/K Risiko leder for 900 ansatte.. Så nok å gjøre, men hjernen eller kroppen henger ikke helt med.

Naturlig å spy.. hahahahahaha joda.. hahahaha men det føles helt FEIL når man gjør det ;)

Når jeg tar termin test på babyverden er jeg 5+4 og på mamma nett 5+6 Hmm hvem skal man stole på???

Når jeg tar termin test på babyverden er jeg 5+4 og på mamma nett 5+6 Hmm hvem skal man stole på???

Samme problem her og. Jeg går etter svangerskapsappen sin. Den lilla appen. Den var mest riktig iforhold til det hjulet jordmor brukte for å sjekke termin, jeg har 8.juli på appen og hun fikk 9.juli på snurra si.

Jeg bruker BV sin. Stemte fint med hjulet til legen min og :)

Samme problem her og. Jeg går etter svangerskapsappen sin. Den lilla appen. Den var mest riktig iforhold til det hjulet jordmor brukte for å sjekke termin, jeg har 8.juli på appen og hun fikk 9.juli på snurra si.
Hvor finner jeg den???

Skal egentlig være med på fau møte i bhg ang juletrefesten, men orker virkelig ikke...

Back
Topp