Håper jeg og men de har vært litt imot at vi skal få barn nå.. Så får se min mor har tross alt 6 fra før!
Får håpe at det blir tatt imot godt! Hvis ikke blir det vell etter hvert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jeg og men de har vært litt imot at vi skal få barn nå.. Så får se min mor har tross alt 6 fra før!
Våknet kl 6 jeg
Har snakket med Huleboer! på tlf.
Ble ikkr julesokk, men det babysettet du tipsa meg om
Fikk så lyst å strikke noe babygreier
Får håpe at det blir tatt imot godt! Hvis ikke blir det vell etter hvert
Tenkte å kjøpe en sånn kopp som står verdens beste bestemor på til begge to kanskje det smelter hjertene deres
Noen som har tips til middag idag? Får begge mødrene på middag.. Har liten matlyst for tiden så klarer ikke bestemme meg for noe
Så koselig hvilke farger tok du?
Kjenner dere hverandre?
Noen som har tips til middag idag? Får begge mødrene på middag.. Har liten matlyst for tiden så klarer ikke bestemme meg for noe
Jeg skal ha taco
Gjør det nå vi møttes gjennom bv
Ble Lilla og rosa. Ikke til min baby
Skal ha pasta carbonara ( hjemmelagd) mmmmm sultenNoen som har tips til middag idag? Får begge mødrene på middag.. Har liten matlyst for tiden så klarer ikke bestemme meg for noe
Hehe det hadde vært godt men ikke helt tingen for mødrene tror jeg.. Tenkte på noe tapas greier..enkelt og greit... Kjøttboller, kyllingvinger, potetbåter, alioli, vårruller
Hehe det hadde vært godt men ikke helt tingen for mødrene tror jeg.. Tenkte på noe tapas greier..enkelt og greit... Kjøttboller, kyllingvinger, potetbåter, alioli, vårruller
Oi så langt du er kommet
Sitter her og leser om arbeidsmiljø på arbeidsplassen, og ser at det er flere ting en det jeg har tenkt på som kan være skadelig for lille bøllefrø
Neste blir vel en prat med sjefen ang tilrettelegging og evnt svangerskapspenger
Moren min er kjempe glad i det
Det går ikke så fort med meg neiGår unna, når jeg først begynner hehe