Skravletråd Juli 2015

Planen i dag er: Jobb og prøve å ikke sovne over tastaturet. ;)

Noen som har tips til middag idag? Får begge mødrene på middag.. Har liten matlyst for tiden så klarer ikke bestemme meg for noe:-P

Sitter her og leser om arbeidsmiljø på arbeidsplassen, og ser at det er flere ting en det jeg har tenkt på som kan være skadelig for lille bøllefrø :o

Neste blir vel en prat med sjefen ang tilrettelegging og evnt svangerskapspenger :)

Hehe:):) det hadde vært godt men ikke helt tingen for mødrene tror jeg.. Tenkte på noe tapas greier..enkelt og greit... Kjøttboller, kyllingvinger, potetbåter, alioli, vårruller:):)

Eller kanskje indisk butter chicken.. Spørs om jeg klarer å lage det med tanke på krydderet..reagere på krydder:-P

Jeg prøver å la være å spy på jobb.. Og la være å sovne.. HVORFOR i all verden skal man bli slik bare av å være gravid??? Det skal jo være verdens mest naturlige ting jo!

Sitter her og leser om arbeidsmiljø på arbeidsplassen, og ser at det er flere ting en det jeg har tenkt på som kan være skadelig for lille bøllefrø :o

Neste blir vel en prat med sjefen ang tilrettelegging og evnt svangerskapspenger :)

Trur du han er villig til det da?

Back
Topp