Kommer hun Idag?![]()
Hadde vært digg.. Hmm.. Har Faktisk lyst på det.. Prøvde meg på hjemmelagde lefser sist, prøvd det? Gikk ikke så bra i stekepanne, men nettopp kjøpt meg takke![]()
Nei, jeg har vært en tur til henne i går
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer hun Idag?![]()
Hadde vært digg.. Hmm.. Har Faktisk lyst på det.. Prøvde meg på hjemmelagde lefser sist, prøvd det? Gikk ikke så bra i stekepanne, men nettopp kjøpt meg takke![]()
Sitter her og leser om arbeidsmiljø på arbeidsplassen, og ser at det er flere ting en det jeg har tenkt på som kan være skadelig for lille bøllefrø
Neste blir vel en prat med sjefen ang tilrettelegging og evnt svangerskapspenger![]()
HahaJeg prøver å la være å spy på jobb.. Og la være å sovne.. HVORFOR i all verden skal man bli slik bare av å være gravid??? Det skal jo være verdens mest naturlige ting jo!
Nei, jeg har vært en tur til henne i gårmen de får ikke vite jeg er gravid for på julaften
![]()
Trur du han er villig til det da?
Jeg prøver å la være å spy på jobb.. Og la være å sovne.. HVORFOR i all verden skal man bli slik bare av å være gravid??? Det skal jo være verdens mest naturlige ting jo!
Hvor du leser om det?![]()
Dette skal jeg prøve meg på nå på lørdagen, er invitert i bursdag. Blir uvant/gøy å late som man er beruset...forhåpentligvis så blir jeg ikke busted :-Dalholfri vin som jeg heller i vanlig flaskeblir det noen drinker får sambo smug drikke de
![]()
Dette skal jeg prøve meg på nå på lørdagen, er invitert i bursdag. Blir uvant/gøy å late som man er beruset...forhåpentligvis så blir jeg ikke busted :-D
Bruker ikke å drikke hvit egentlig, men skal prøveOTE="Trillian87, post: 18322700, member: 102813"]Jeg gjorde det i helgengikk Bra
men flere som spurte meg
jeg pleier å være over energisk til vanlig og enda verre når jeg drikker.. Så var nok ikke helt meg den kvelde
men kjøp naturo (torreS sin) hvitvin.. Er den som smaker mest vin
![]()
HMS/K Risiko leder for 900 ansatte.. Så nok å gjøre, men hjernen eller kroppen henger ikke helt med.Er naturlig å spy oghehe
Huff, føler med deg
Hva slags jobb har du?
Når jeg tar termin test på babyverden er jeg 5+4 og på mamma nett 5+6 Hmm hvem skal man stole på???
Når jeg tar termin test på babyverden er jeg 5+4 og på mamma nett 5+6 Hmm hvem skal man stole på???
Hvor finner jeg den???Samme problem her og. Jeg går etter svangerskapsappen sin. Den lilla appen. Den var mest riktig iforhold til det hjulet jordmor brukte for å sjekke termin, jeg har 8.juli på appen og hun fikk 9.juli på snurra si.