Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sosialt og utrolig deilig å være helt anonymdet er detliker veldig godt forumet
![]()
ja ikke santSosialt og utrolig deilig å være helt anonym![]()
Du får alt far ferdig "komponerte" gravide pakker. til en enkel boks med kun folat..Hvor får man kjøpt folat..? Og hvor er det billigst? Hva slags merke er best?
Du får alt far ferdig "komponerte" gravide pakker. til en enkel boks med kun folat..
Gå på apoteket så får du hjelp der![]()
Da kjøper jeg inn imorgenApoteket har Folat!prisene varierer fra pakke til pakke men mellom 100-250kr
![]()
Det hjelper deg ikke bli fortere gravid. Men det hjelper for å minske ryggmargsbrokk på fosteret.Da kjøper jeg inn imorgen
Har dere blitt fortere gravid etter bruk av det?
OkDet hjelper deg ikke bli fortere gravid. Men det hjelper for å minske ryggmargsbrokk på fosteret.
Håper du lykkes snartJeg er ikke gravid enda (uheldigvis) men har bare brukt de i 2ukerdet blir anbefalt å ta i prøve perioden også
![]()
Håper jeg også men jeg tviler sterkt på det.. Har mensen som er helt på tur så er ikke så enkelt å planlegge.. Men greit å være føre var med Folaten hvertfallHåper du lykkes snartde sier jo at jo mindre man stresser om det jo forterer blir man gravid
![]()
Folat er veldig bra å ta når man prøver å bli gravid.Håper jeg også men jeg tviler sterkt på det.. Har mensen som er helt på tur så er ikke så enkelt å planlegge.. Men greit å være føre var med Folaten hvertfall![]()
Ja derfor jeg begynte!Folat er veldig bra å ta når man prøver å bli gravid.
Off jaHåper jeg også men jeg tviler sterkt på det.. Har mensen som er helt på tur så er ikke så enkelt å planlegge.. Men greit å være føre var med Folaten hvertfall![]()
Er vel pga p pille slutt.. Brukt det i 13år så setter sine spor.. Men er veldig mange som sliter med akkurat det her..Off jahar du funnet ut hvorfor du har så uregelmessig mens?
Venter hver dag på mensen.. Men Ingen mens..Håper ikkje det skjer meg oghar ikke brukt det så lenge da.. og sluttet på pillene på lørdag og fikk mensen på mandag tror jeg :/ håper på det beste.
Hvordan går det nå med deg da?
Har du testet?Venter hver dag på mensen.. Men Ingen mens..