yes, pakke har jeg også liggende på postenSå fort! Hm kanskje jeg får skifta og gått og henta pakka mi da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
yes, pakke har jeg også liggende på postenSå fort! Hm kanskje jeg får skifta og gått og henta pakka mi da
Ja det må jeg si! Herlighet.Kan ikke huske de gråt. De var så innstilt på å gi bort barnet, for at ho skulle få et bra liv. Og at de kunne fullføre studiene sine slik som ingen av foreldrene deres hadde gjort. Skikkelig tøffinger
Oki. Nå ble jeg glad på deres vegne <3 Det blir nok tøfft for dem å gjennoppleve fødsel og slik igjen.. At de tenker mye på den lille jenta de også skulle ha. Lurer på om de har noe kontakt med henne!Sto i en eller annen sladregreier
men det er jo sant... hadde kjempeflaks at turnusen min er slik denne uka. men fikk skravlet en del i helgen så har utrolig nok kommet meg opp på litt tryggere avstandHe he godt sagt
Jeg husker ikke hva det er jeg har bestiltyes, pakke ar eg også liggende på posten
Veldig rørende!Ja det må jeg si! Herlighet.
Hehe det skjer med meg stadig vekk. Kanskje noe til lille snuppa?Jeg husker ikke hva det er jeg har bestiltSå dette er spennende!
Ha ha ja det er santmen det er jo sant... hadde kjempeflaks at turnusen min er slik denne uka. men fikk skravlet en del i helgen så har utrolig nok kommet meg opp på litt tryggere avstand
HahaUff.. Nå begynte puppene mine å renne av melkgråter de da? Så for meg å måtte gi bort lillemor, rart hvordan kroppen funker
![]()
De har sånn åpen adopsjon så det betyr vel brev to ganger i året og treff en gang i åretOki. Nå ble jeg glad på deres vegne <3 Det blir nok tøfft for dem å gjennoppleve fødsel og slik igjen.. At de tenker mye på den lille jenta de også skulle ha. Lurer på om de har noe kontakt med henne!
De hadde det hvertfallOki. Nå ble jeg glad på deres vegne <3 Det blir nok tøfft for dem å gjennoppleve fødsel og slik igjen.. At de tenker mye på den lille jenta de også skulle ha. Lurer på om de har noe kontakt med henne!
ja var mye aktivitet til helg og være så tror jeg fikk 100 innlegg hver dag caHa ha ja det er sant
Gjorde de ja? Stemmer. Hadde jeg også gjort!HahaDe hylgråter
![]()
Ja husker det fra sesongen, at de fikk møte henne når ho var litt eldre! <3De hadde det hvertfall
Jeg aner ikke hva jeg får heller, men lurer på om det kan være premien fra topp 100 sept.Jeg husker ikke hva det er jeg har bestiltSå dette er spennende!
Jeg skravla ikke noe særlig i helgen, men får skravle nå daja var mye aktivitet til helg og være så tror jeg fikk 100 innlegg hver dag ca
Vant du da? Heldig. Hva vant du?Jeg aner ikke hva jeg får heller, men lurer på om det kan være premien fra topp 100 sept.
Åh, er det noe? Aldri hørt om. Forekommer adopsjon mye i norge? Ikke hørt om noen som adopterer norske barn, kun de som adopterer barn de har hatt i forsterhjem en stundDe har sånn åpen adopsjon så det betyr vel brev to ganger i året og treff en gang i året![]()
Hva vant du?Jeg aner ikke hva jeg får heller, men lurer på om det kan være premien fra topp 100 sept.
De blendingsgardinene.Vant du da? Heldig. Hva vant du?