Felles skravle 2015

16 and pregnant! Et par for mange år siden adopterte borte babyen sin når de var 15 og 16 fordi de begge hadde narkomane foreldre og han pappaen sa de ga hun ikke bort fordi de ville men fordi de planla en bedre fremtid for henne ♡ De er fortsatt sammen og utdannelse og venter baby i februar ♡
Ååh <3 Så nydelig

Nei da går man jo glipp av mange sider med skravling!!
Men nå skrev Twinkle det på ny. Fikk du det med deg nå? Om det paret i 16 year old and pregnent som adopterte bort sin lille, pga ønsker om at ho skulle få et bedre liv enn de hadde. De hadde foreldre som var rusmisbrukere

Takk Twinkle <3 Er det sant? Oi så fantastisk. Jeg husker den serien, eller jeg husker det paret som adopterte bort sin lille. *gråt og gråt* Syns de var så sterke som tenkte på babyen istedenfor seg selv. Går det programmet fortsatt. Kan jeg se det på nett noen plass?
Tror det går enda men blir ikke like bra som første sesong! Du burde søke opp Teen mom! (Ikke 1 eller 2) der er de med :) Catelynn og Tyler heter de! De er sterke de. Begynner og grine nå jeg :p

Tror det går enda men blir ikke like bra som første sesong! Du burde søke opp Teen mom! (Ikke 1 eller 2) der er de med :) Catelynn og Tyler heter de! De er sterke de. Begynner og grine nå jeg :p
Men endel av de som er burde vært skjermet mot seg selv i grunn...

Ja jeg har sett første sesong de var med. Når de valgte å adoptere bort. Å de var så søte <3 Er det teen mom 2 de er med i nå da, når de skal beholde?

Men nå skrev Twinkle det på ny. Fikk du det med deg nå? Om det paret i 16 year old and pregnent som adopterte bort sin lille, pga ønsker om at ho skulle få et bedre liv enn de hadde. De hadde foreldre som var rusmisbrukere
Ja så det! <3

Back
Topp