Felles skravle 2015

Kan ikke huske de gråt. De var så innstilt på å gi bort barnet, for at ho skulle få et bra liv. Og at de kunne fullføre studiene sine slik som ingen av foreldrene deres hadde gjort. Skikkelig tøffinger
Ja det må jeg si! Herlighet.

Sto i en eller annen sladregreier
Oki. Nå ble jeg glad på deres vegne <3 Det blir nok tøfft for dem å gjennoppleve fødsel og slik igjen.. At de tenker mye på den lille jenta de også skulle ha. Lurer på om de har noe kontakt med henne!

He he godt sagt
men det er jo sant... hadde kjempeflaks at turnusen min er slik denne uka. men fikk skravlet en del i helgen så har utrolig nok kommet meg opp på litt tryggere avstand

men det er jo sant... hadde kjempeflaks at turnusen min er slik denne uka. men fikk skravlet en del i helgen så har utrolig nok kommet meg opp på litt tryggere avstand
Ha ha ja det er sant

Oki. Nå ble jeg glad på deres vegne <3 Det blir nok tøfft for dem å gjennoppleve fødsel og slik igjen.. At de tenker mye på den lille jenta de også skulle ha. Lurer på om de har noe kontakt med henne!
De har sånn åpen adopsjon så det betyr vel brev to ganger i året og treff en gang i året :)

Back
Topp