Molly
Med lille spira i magen <3
Og du da? Skal du også ha pause?Det synes jeg ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og du da? Skal du også ha pause?Det synes jeg ja
Den bør du se <3Ja så det! <3
Jeg skal på jobbOg du da? Skal du også ha pause?
Mine fikk luft i magen av kullsyre de første mndHun reagerer ikke på kaffe, har hørt brus generelt kan være fy pga kullsyra?
Naw.. Når da?Jeg skal på jobb
Ja, virkelig! Den scenen der de gir fra seg den babyen .... Oh myÅåh <3 Så nydelig
Nei, det er også noen år siden. Teen mom bareJa jeg har sett første sesong de var med. Når de valgte å adoptere bort. Å de var så søte <3 Er det teen mom 2 de er med i nå da, når de skal beholde?
Når da?Jeg skal på jobb
Drar om 10 minNaw.. Når da?
Ja for koffeinet kan gjøre de våkne ved store mengder, men trodde det var kyllsyre som skapte magetrøbbel ja! Takk for svar!Mine fikk luft i magen av kullsyre de første mnd
Ja det sier vel kanskje seg selv. Helt sikkert derfor!Mine fikk luft i magen av kullsyre de første mnd
Ja da gråt jeg i strie strømmer!Ja, virkelig! Den scenen der de gir fra seg den babyen .... Oh my
Uff.. Nå begynte puppene mine å renne av melkJa, virkelig! Den scenen der de gir fra seg den babyen .... Oh my
Ok daså. Hvordan visste du at de ventet en sønn nå da?Nei, det er også noen år siden. Teen mom bareNå er de ikke med i noe!
Ja, fy søren!!! Husker du når pappaen skrev brev til babyen når hun la i magen?Ja da gråt jeg i strie strømmer!
Så fort! Hm kanskje jeg får skifta og gått og henta pakka mi daDrar om 10 min
Kan ikke huske de gråt. De var så innstilt på å gi bort barnet, for at ho skulle få et bra liv. Og at de kunne fullføre studiene sine slik som ingen av foreldrene deres hadde gjort. Skikkelig tøffingerUff.. Nå begynte puppene mine å renne av melkgråter de da? Så for meg å måtte gi bort lillemor, rart hvordan kroppen funker
![]()
Sto i en eller annen sladregreierOk daså. Hvordan visste du at de ventet en sønn nå da?![]()
Ja fytti !!! Da gråt jeg da! FOR noen mennesker!Ja, fy søren!!! Husker du når pappaen skrev brev til babyen når hun la i magen?
De venter en jenteOk daså. Hvordan visste du at de ventet en sønn nå da?![]()