Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får handle inn et lagerFikk jo ikke noe mindre lyst på klementiner av dette snakket
Tiltak!!Les litt lenger bak![]()
Hvor og hvorfor har du dårlig samvittighet`?Yey endelig bestemt hvor vi skal feire jul, så må jeg bare prøve og legge til side den dårlige samvttigheten min
Er du nysgjerrig?Hvem snakker dere om Kengu??![]()
Samme her. Er mandag så butikken er åpen i det minsteFikk jo ikke noe mindre lyst på klementiner av dette snakket
Ja ikke santTiltak!!Så mye lettere å bare bli fortalt!
Oi! Uff da! Greit å begrense seg litt da jaNei fikk en eller annen reaksjon. Ble som myggstikk som hovnet opp å klødde noe innikonontilbrakte resten av juleaften på soverommet der det var kaldt. Klødde ikke like mye da
![]()
JA dere skulle bare vist *nysgjerrigper*Er du nysgjerrig?
Hjemme her med svigerfar.Hvor og hvorfor har du dårlig samvittighet`?
Skjønner ikke detPrøver å lese meg bakover...Men det popper opp så mye notifications
![]()
Da må du lese bakoverJA dere skulle bare vist *nysgjerrigper*
NopeNei huffda, hørtes ikke noe godt ut! Da gjør du ikke det igjen![]()
Jeg fikk handla inn middag i noen dager nå, frukt og pålegg. Slipper jeg å gå på butikken før til torsdagSamme her. Er mandag så butikken er åpen i det minste![]()
16 and pregnant! Et par for mange år siden adopterte borte babyen sin når de var 15 og 16 fordi de begge hadde narkomane foreldre og han pappaen sa de ga hun ikke bort fordi de ville men fordi de planla en bedre fremtid for henne ♡ De er fortsatt sammen og utdannelse og venter baby i februar ♡Hvem snakker dere om Kengu??![]()
Jeg prøver, men det nytter ikkeDa må du lese bakover![]()
Jeg har fortalt nå daTiltak!!Så mye lettere å bare bli fortalt!
Hun reagerer ikke på kaffe, har hørt brus generelt kan være fy pga kullsyra?Hihi. Cola og kaffe kan noen reagere på ja, koffeinetMen sikkert ok i mindre mengder
![]()
5 per dag må jo gå fintNopevar nok med 1 gang. Så nå spiser jeg max 5 pr dag
![]()