Ja, virkelig! Store forbilder. Klarer de seg, klarer de fleste andre seg!De er et fantastisk par synes jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, virkelig! Store forbilder. Klarer de seg, klarer de fleste andre seg!De er et fantastisk par synes jeg.
Hvem snakker dere om?Ja, virkelig! Store forbilder. Klarer de seg, klarer de fleste andre seg!
Lurte på en større vogn! Er det ikke edge som er hakket større? Men jeg fant ut at vekt var veldig viktig for meg. Jeg må klare å håndtere denFinJeg har edge duoen. Grå
![]()
Kinder sjokolade er det beste ♡Uff.. Stakkars lita. Da får du unne deg et kinderegg istedenfor![]()
Tusen takk Kengu! Det hjelper.Kan håpe sammen med deg jeg
Jeg også! Nam nam!Ble veldig overrasket over at de var så tidlig gode![]()
Les litt lenger bakHvem snakker dere om?
Det er jeg litt usikker på, kan godt hende at edge er litt større. Vekt er viktig da. Vi bytter nok ut til en sportsvogn når ho blir eldreLurte på en større vogn! Er det ikke edge som er hakket større? Men jeg fant ut at vekt var veldig viktig for meg. Jeg må klare å håndtere den![]()
Ha ha ha var du morsom i magen da?Så braelsker klementiner... men har lært å begrense meg. Spise 24 stk på julaften gjør jeg bare 1 gang...
Elsker kinder sjokoladeKinder sjokolade er det beste ♡
Nei fikk en eller annen reaksjon. Ble som myggstikk som hovnet opp å klødde noe innikononHæ? Haha har du virkelig spist 24 stk på juleaften et år? Hva skjedde etterpå? Vondt i magen?
Prøver å lese meg bakover...Les litt lenger bak![]()
Fikk jo ikke noe mindre lyst på klementiner av dette snakketJeg også! Nam nam!
Ja, har kjøpt meg kinder maxi som skal testes også. Lurer på om hun reagerer litt på cola også. Tvinger mor til å bli sunn gjør hun!Uff.. Stakkars lita. Da får du unne deg et kinderegg istedenfor![]()
Nei huffda, hørtes ikke noe godt ut! Da gjør du ikke det igjenNei fikk en eller annen reaksjon. Ble som myggstikk som hovnet opp å klødde noe innikonontilbrakte resten av juleaften på soverommet der det var kaldt. Klødde ikke like mye da
![]()
Det er de helt klart.Ja, virkelig! Store forbilder. Klarer de seg, klarer de fleste andre seg!
Hihi. Cola og kaffe kan noen reagere på ja, koffeinetJa, har kjøpt meg kinder maxi som skal testes også. Lurer på om hun reagerer litt på cola også. Tvinger mor til å bli sunn gjør hun!![]()
Ja det er kjempe godt!Kinder sjokolade er det beste ♡
Nei magen hadde det helt greit utrolig nokHa ha ha var du morsom i magen da?![]()
Hvem snakker dere om Kengu??Det er de helt klart.