Det er det egentlig ja.Det er faktisk helt sprøtt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det egentlig ja.Det er faktisk helt sprøtt!
Åååh!! Ja da blir det spennende og se om noen bryr seg!Hun skal skru av lyset utenfor på halloween!
Ohh lekker den der
Så utrolig fin
La tiden gå fort, jeg vil ha julDet er det egentlig ja.
Ja jeg har spist en nå og da, det har gått fintDet kan jo tenkes. Lurt å teste ut bare litt først![]()
Hahaha neida! Jeg tipper en trekker seg. *ønsketenkning*Bare du![]()
Fredag og helgen blir det jobb... sitter å ser på ett program på tv3... huff så trist men samtidig så modig av jentaJa jeg også.. Men fredag har jeg planer på ettermiddagen/kvelden. Så da må jeg være i løype
Så braJa jeg har spist en nå og da, det har gått fint![]()
Og jegBare du![]()
Hvilket program er det?Fredag og helgen blir det jobb... sitter å ser på ett program på tv3... huff så trist men samtidig så modig av jentahadde ikke greid å gjennomføre å gi bort lille babyen min.
Men nå har det vært veldig varmt verden over i sommermånedene våre, så de er tidligere modene i årJa de blir nok det.er fullmoden rundt juletider er de ikke?
Rett i koppen nudler ......... Takk og lov for kjøleskap i morgenRundstykker med rekesalat, appelsinjuice og yoghurt!Duda?
Ja jeg elsker den! Masse plass!Ohh lekker den der
Ha ha ^^ Men jeg liker den!Så utrolig finMen da kjøper jeg denne om du vinner
![]()
![]()
OKI?
Jeg har mine tvilÅååh!! Ja da blir det spennende og se om noen bryr seg!![]()
Det er santMen nå har det vært veldig varmt verden over i sommermånedene våre, så de er tidligere modene i år![]()
Sjokolade... Til min store skrekkSå braEr det noe hun reagerer på da?
Ha ha ^^ Men jeg liker den!
Oh no !! Helt sikker på at det er sjokoladen?Sjokolade... Til min store skrekk![]()