Det tviler eg påJepp tror jeg også.. Men tenker noen må jo ha et liv, å ikke å rekke å skravle like myeKan jo hende en gir seg da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tviler eg påJepp tror jeg også.. Men tenker noen må jo ha et liv, å ikke å rekke å skravle like myeKan jo hende en gir seg da
Å joda de har vært gode lengeJa men jeg skulle jo teste først da, se om de var godeTrodde egentlig ikke at de hadde blitt gode enda
![]()
Tror du ikke?? Men noen må jo ha et liv denne ukaDet tviler eg på
Har fri helt til fredag... men det er jo den dagen man virkelig må følge med... at det ikke kommer mange snikendeJepp tror jeg også.. Men tenker noen må jo ha et liv, å ikke å rekke å skravle like myeKan jo hende en gir seg da
Vet ikke hvorfor jeg tenkte at det var for tidlig.. Er jo november snartÅ joda de har vært gode lenge
Ja det syns jegNei... Skal man prøve og spise litt da tru
Ja de blir nok det.Nei, men nå sies det vel at de blir bedre og bedre![]()
Neida ingen som har et liv siste ukenTror du ikke?? Men noen må jo ha et liv denne uka?
Ja jeg også.. Men fredag har jeg planer på ettermiddagen/kvelden. Så da må jeg være i løypeHar fri helt til fredag... men det er jo den dagen man virkelig må følge med... at det ikke kommer mange snikende![]()
Det gjør jeg nåNei... Skal man prøve og spise litt da tru
Jo da er de helt perfektJa de blir nok det.er fullmoden rundt juletider er de ikke?
Ja tenk at det snart er november.Vet ikke hvorfor jeg tenkte at det var for tidlig.. Er jo november snart![]()
Hva skal du ha?Ja det syns jegJeg skal ha lunsj nå jeg
Haha men jeg tenker noen må jo ha planer en dag eller to......Neida ingen som har et liv siste uken
Ja det var det. Tror mange av de som er langt nede på lista er aktive nå.Plassen over meg kom som ein rakett så trur Ikkje ho søv. Men får finne nokon andre å kaste ut av lista![]()
Jeg har en storksak! http://lilleprinsen.no/epages/Lille...ops/Lilleprinsen/Products/SK2505&Locale=no_NOHvilken har du kjøpt da? Så utrolig snill du er daEller så kan jeg kjøpe den av deg?
![]()
Det er faktisk helt sprøtt!Ja tenk at det snart er november.
Bare duHaha men jeg tenker noen må jo ha planer en dag eller to......?????? JODA!
![]()
Rundstykker med rekesalat, appelsinjuice og yoghurt!Hva skal du ha?![]()