Molly
Med lille spira i magen <3
Hvilken har du kjøpt da? Så utrolig snill du er daKjøpt meg stelleveske jegOm jeg vinner den så vil jeg gi den bort til ei venninne som venter bebis i desember
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken har du kjøpt da? Så utrolig snill du er daKjøpt meg stelleveske jegOm jeg vinner den så vil jeg gi den bort til ei venninne som venter bebis i desember
![]()
Hun skal skru av lyset utenfor på halloween!Que? bryr seg om hva?
Jepp tror jeg også.. Men tenker noen må jo ha et liv, å ikke å rekke å skravle like myeVi får håpe at alle har ett forsprang på 100 til den som blir på 31 iløpet av dagen. Men tror det fort kan bli rift om å ikke komme på 31...
He he he vi er redde for dette ned på 31. Plass!Dokke må ikkje vere så aktive, eg er redd for å ikkje komme meg opp frå 31.plass![]()
Så snill du erKjøpt meg stelleveske jegOm jeg vinner den så vil jeg gi den bort til ei venninne som venter bebis i desember
![]()
Hva skal du handle i julegaver da?Haha jepp her også.. Utenom noen avbrekk da jeg skal på cafe, hanle litt julegaver og div![]()
Det er typisk, vil jo ikke kjøpe for mange i tilfellet de ikke er gode... fikk lyst på klementiner jeg også nåN.A.M.M!!Super gode..... Åh jeg kjøpte bare 4
![]()
Jeg er enig med deg. Topp 10 er nok garantert uansett nåSelv med økt tempo nederst er snittet for 31. oktober fortsatt nesten 600 innlegg opp til det du har i dag! Nå skravler 30. plassen med et tempo tilsvarende 1710 innlegg etter 31. oktober. Du har nesten 2300 innlegg. Du kan nok fint logge av uten at jeg må spise skoen min allikevel. Det var det jeg mente.![]()
Kanskje greit og øve seg litt da jaStakkars litenHe he nei vi får se. En eller annen gang må jo være den første gangen jeg går med vogn og hund! Skal jo være hjemme et år
![]()
Hva vet jeg ikke helt. Men har igjen til svigerinna mi, mamma, pappa og brødrene mineHva skal du handle i julegaver da?
Og godt er detHihi ja ja. Men vi har nå noe penger å rutte med da![]()
Nei, men nå sies det vel at de blir bedre og bedreDet er typisk, vil jo ikke kjøpe for mange i tilfellet de ikke er gode... fikk lyst på klementiner jeg også nå
Åh nam! Litt redd for at frøkna skal få vondt i magen av klementiner, hører mange som reagerer på det.Skreller min første nå. *spent*
Må jo kjøpe flere!N.A.M.M!!Super gode..... Åh jeg kjøpte bare 4
![]()
Ja men jeg skulle jo teste først da, se om de var godeMå jo kjøpe flere!
*fnis* Ja de penga, ja de penga, er til bekymring for både fattig og for rik *synge med*Ja de penga, ja de penga.
Me klarar seg itte utan![]()
Plassen over meg kom som ein rakett så trur Ikkje ho søv. Men får finne nokon andre å kaste ut av listaDu får være aktiv sammen med oss. Så får du håpe plasse over deg sover![]()
Det kan jo tenkes. Lurt å teste ut bare litt førstÅh nam! Litt redd for at frøkna skal få vondt i magen av klementiner, hører mange som reagerer på det.
Ja og tror ho har tenkt å bliPlassen over meg kom som ein rakett så trur Ikkje ho søv. Men får finne nokon andre å kaste ut av lista![]()