Felles skravle 2015

Jeg begynte på plass nr 7 og det lengste nede jeg har vært er 28 :eek:
Du har alltid vært under meg denne mnd. Men nå har du jammen tatt meg igjen :P FLINKA :D

Hmm.. Da lar du bikkja bli igjen hjemme nå så kan du og mannen gå en tur etter jobb ?
Stakkars liten :P He he nei vi får se. En eller annen gang må jo være den første gangen jeg går med vogn og hund! Skal jo være hjemme et år :P

Stakkars liten :p He he nei vi får se. En eller annen gang må jo være den første gangen jeg går med vogn og hund! Skal jo være hjemme et år :p
En gang må være den første, men skjønner at du vil vente litt :)

Gjerne stelleveska, men sier ja takk til alt :D
Kjøpt meg stelleveske jeg :P Om jeg vinner den så vil jeg gi den bort til ei venninne som venter bebis i desember :)

JODA, det skal du klare. Vi skal skravle med deg. Jeg er bare livredd for å ramle enda lengre ned. Skikkelig dårlig taper :P Fra 8-10 plass... Til 20ene plass. Og nå 25plass
Vi får håpe at alle har ett forsprang på 100 til den som blir på 31 iløpet av dagen. Men tror det fort kan bli rift om å ikke komme på 31...

Om eg slutter å skravle kan jeg fort havne ned på 30;) Men siden jeg ikke slutter å skravle så får jeg ikke testet ut det.

Selv med økt tempo nederst er snittet for 31. oktober fortsatt nesten 600 innlegg opp til det du har i dag! Nå skravler 30. plassen med et tempo tilsvarende 1710 innlegg etter 31. oktober. Du har nesten 2300 innlegg. Du kan nok fint logge av uten at jeg må spise skoen min allikevel. Det var det jeg mente. :)

Back
Topp