Ja de penga, ja de penga.Driver du med sånt du da![]()
Me klarar seg itte utan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja de penga, ja de penga.Driver du med sånt du da![]()
N.A.M.M!!Spent jeg og, haha![]()
Ammebh'en min er som en treningsbh så det er god plass heldigvis!Haha såpass. Hvordan får den plass i bh da stakkars ?
Du må ikke kjøpe så fåN.A.M.M!!Super gode..... Åh jeg kjøpte bare 4
![]()
Du har alltid vært under meg denne mnd. Men nå har du jammen tatt meg igjenJeg begynte på plass nr 7 og det lengste nede jeg har vært er 28![]()
Det er innmari tett med andre ordJeg begynte på plass nr 7 og det lengste nede jeg har vært er 28![]()
Kan man ikke leve på luft og kjærlighet ?Ja de penga, ja de penga.
Me klarar seg itte utan![]()
Du får være aktiv sammen med oss. Så får du håpe plasse over deg soverDokke må ikkje vere så aktive, eg er redd for å ikkje komme meg opp frå 31.plass![]()
HAHa men jeg trodde ikke de var så gode daDu må ikke kjøpe så fåKjøper 15 om gangen, minst
![]()
Men da vet du det nåHAHa men jeg trodde ikke de var så gode da![]()
Heller luft og kjærlighet enn pengerKan man ikke leve på luft og kjærlighet ?![]()
Stakkars litenHmm.. Da lar du bikkja bli igjen hjemme nå så kan du og mannen gå en tur etter jobb ?
Jepp! Så da kjøper jeg nok 15 neste gang, også er de helt sikkert ikke like gode som nåMen da vet du det nå![]()
Desverre så man detHeller luft og kjærlighet enn pengerMen noe penger må man ha da
![]()
Que? bryr seg om hva?Da blir det spennende og se om noen bryr seg![]()
En gang må være den første, men skjønner at du vil vente littStakkars litenHe he nei vi får se. En eller annen gang må jo være den første gangen jeg går med vogn og hund! Skal jo være hjemme et år
![]()
Hihi ja ja. Men vi har nå noe penger å rutte med daDesverre så man det![]()
Kjøpt meg stelleveske jegGjerne stelleveska, men sier ja takk til alt![]()
Vi får håpe at alle har ett forsprang på 100 til den som blir på 31 iløpet av dagen. Men tror det fort kan bli rift om å ikke komme på 31...JODA, det skal du klare. Vi skal skravle med deg. Jeg er bare livredd for å ramle enda lengre ned. Skikkelig dårlig taperFra 8-10 plass... Til 20ene plass. Og nå 25plass
Om eg slutter å skravle kan jeg fort havne ned på 30Men siden jeg ikke slutter å skravle så får jeg ikke testet ut det.