Felles skravle 2015

Jeg har en høyrepupp som er vel ivrig i tjenesten. Den er en cup større enn den venstre nå tror jeg :P Enda det var høyre jeg ammet av sist..
Haha såpass. Hvordan får den plass i bh da stakkars ?

Hm det er fint vær og jeg har pakke på posten. Jeg burde trille ned og hente den.. Men da burde jeg ta med bikkja. Og jeg liker ikke tanken på både bikkja og barnevogn. Bæresele blir også dumt for jeg vil jo legge pakka under vogna. Også er det bare oppoverbakker hjem igjen.. *lat*

Hm det er fint vær og jeg har pakke på posten. Jeg burde trille ned og hente den.. Men da burde jeg ta med bikkja. Og jeg liker ikke tanken på både bikkja og barnevogn. Bæresele blir også dumt for jeg vil jo legge pakka under vogna. Også er det bare oppoverbakker hjem igjen.. *lat*
Hmm.. Da lar du bikkja bli igjen hjemme nå så kan du og mannen gå en tur etter jobb ?

Hei hei... god morgen? Da har jeg kommet meg opp av sengen :)

Då har eg lest kjørereglene eg og. Så då vert da nok mørkt i inngangen her denne kvelden :)

Jeg har klatret opp til 19. plass. Der er det et hopp til 18. plass. Det er 100 innlegg mellom meg og 18. plass og 100 innlegg mellom meg og 25. plass. Derfor jeg sier at klynga er 19. til 31. plass.
Hehe ja stemmer ! Jeg håper å få skravla litt i dag, kanskje klatre opp noen plasser.

Jeg MÅ ha klementiner ....

Altså, nå har vi jo kjøpt tripp trapp stol som jeg egentlig hadde sett meg ut :p Så nå kan jeg ta alt! Ække kresen! :D Du da?
Gjerne stelleveska, men sier ja takk til alt :D

Back
Topp