Ha ha greit med kjentfolk!Her kommet det kanskje 8Alle er fetterne og kusinene mine
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha greit med kjentfolk!Her kommet det kanskje 8Alle er fetterne og kusinene mine
![]()
Oj, det er jo en del!Her kom det vel rundt 50 stk
Haha såpass. Hvordan får den plass i bh da stakkars ?Jeg har en høyrepupp som er vel ivrig i tjenesten. Den er en cup større enn den venstre nå tror jegEnda det var høyre jeg ammet av sist..
Det er detOj, det er jo en del!![]()
Hmm.. Da lar du bikkja bli igjen hjemme nå så kan du og mannen gå en tur etter jobb ?Hm det er fint vær og jeg har pakke på posten. Jeg burde trille ned og hente den.. Men da burde jeg ta med bikkja. Og jeg liker ikke tanken på både bikkja og barnevogn. Bæresele blir også dumt for jeg vil jo legge pakka under vogna. Også er det bare oppoverbakker hjem igjen.. *lat*
Bare en liten time siden jeg kom opp selvHei hei... god morgen? Da har jeg kommet meg opp av sengen![]()
Da blir det spennende og se om noen bryr segDå har eg lest kjørereglene eg og. Så då vert da nok mørkt i inngangen her denne kvelden![]()
Hehe ja stemmer ! Jeg håper å få skravla litt i dag, kanskje klatre opp noen plasser.Jeg har klatret opp til 19. plass. Der er det et hopp til 18. plass. Det er 100 innlegg mellom meg og 18. plass og 100 innlegg mellom meg og 25. plass. Derfor jeg sier at klynga er 19. til 31. plass.
Gjerne stelleveska, men sier ja takk til altAltså, nå har vi jo kjøpt tripp trapp stol som jeg egentlig hadde sett meg utSå nå kan jeg ta alt! Ække kresen!
Du da?
Er det nå du begynner med endel fri?Hehe ja stemmer ! Jeg håper å få skravla litt i dag, kanskje klatre opp noen plasser.
Jeg har akkurat vært på butikken og handla klementiner! Håper de er godeJeg MÅ ha klementiner ....
God morgen:=Hei hei... god morgen? Da har jeg kommet meg opp av sengen![]()
JeppsEr det nå du begynner med endel fri?![]()
Jeg vil ha altGjerne stelleveska, men sier ja takk til alt![]()
Hihi ja her går det unna. Vi er redde for å ramle ned på 31 plassDere har rukket og skravle masse på morran![]()
Godt å sove utpå litt, men vaskingen har ikke kommet noe lengreBare en liten time siden jeg kom opp selv![]()