Det er så godtJeg MÅ ha klementiner ....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så godtJeg MÅ ha klementiner ....
Her kjøper jeg kun de som har hardt skallJeg har akkurat vært på butikken og handla klementiner! Håper de er gode![]()
Dokke må ikkje vere så aktive, eg er redd for å ikkje komme meg opp frå 31.plassHihi ja her går det unna. Vi er redde for å ramle ned på 31 plass![]()
Jeg prøvde å velge ut de som så best ut, og med hardt skrall. Blir min første klementin da.. i årHer kjøper jeg kun de som har hardt skallEr ikke alltid det hjelper! Liker best når selve greia er hard og ikke myk
![]()
Det sier i grunn jeg ogsåjeg ogsåJa takk alt sammen
![]()
Jeg har vært farlig nære 31 så her skal det skravles til mnd er overDokke må ikkje vere så aktive, eg er redd for å ikkje komme meg opp frå 31.plass![]()
Det er de jeg også kjøperHer kjøper jeg kun de som har hardt skallEr ikke alltid det hjelper! Liker best når selve greia er hard og ikke myk
![]()
JODA, det skal du klare. Vi skal skravle med deg. Jeg er bare livredd for å ramle enda lengre ned. Skikkelig dårlig taperDokke må ikkje vere så aktive, eg er redd for å ikkje komme meg opp frå 31.plass![]()
Hehe. Lurt. Eg må skravle før 31. For då skal eg i bryllup .... Blir spennandeJeg har vært farlig nære 31 så her skal det skravles til mnd er over![]()
Haha jepp her også.. Utenom noen avbrekk da jeg skal på cafe, hanle litt julegaver og divJeg har vært farlig nære 31 så her skal det skravles til mnd er over![]()
Her har jeg spist det en stund og merker de blir bedre og bedreJeg prøvde å velge ut de som så best ut, og med hardt skrall. Blir min første klementin da.. i år![]()
Jeg også. For jeg får besøkHehe. Lurt. Eg må skravle før 31. For då skal eg i bryllup .... Blir spennande
Skreller min første nå. *spent*Her har jeg spist det en stund og merker de blir bedre og bedre![]()
Såklart, har faktisk noen planer jeg ogsåHaha jepp her også.. Utenom noen avbrekk da jeg skal på cafe, hanle litt julegaver og div![]()
Hehe. Konkurranseinstinktet slår inn for fullt her og. Har liksom ikkje gjort det før no når eg er under grensaJODA, det skal du klare. Vi skal skravle med deg. Jeg er bare livredd for å ramle enda lengre ned. Skikkelig dårlig taperFra 8-10 plass... Til 20ene plass. Og nå 25plass
Då får me sikre oss på forhåndJeg også. For jeg får besøk![]()
Spent jeg og, hahaSkreller min første nå. *spent*
Vi får gjøre detDå får me sikre oss på forhånd![]()
Jeg begynte på plass nr 7 og det lengste nede jeg har vært er 28Hehe. Konkurranseinstinktet slår inn for fullt her og. Har liksom ikkje gjort det før no når eg er under grensa![]()