Felles skravle 2015

Fin :D Jeg har edge duoen. Grå :)
Lurte på en større vogn! Er det ikke edge som er hakket større? Men jeg fant ut at vekt var veldig viktig for meg. Jeg må klare å håndtere den :P

Lurte på en større vogn! Er det ikke edge som er hakket større? Men jeg fant ut at vekt var veldig viktig for meg. Jeg må klare å håndtere den :p
Det er jeg litt usikker på, kan godt hende at edge er litt større. Vekt er viktig da. Vi bytter nok ut til en sportsvogn når ho blir eldre :)

Hæ? Haha har du virkelig spist 24 stk på juleaften et år? Hva skjedde etterpå :P? Vondt i magen?
Nei fikk en eller annen reaksjon. Ble som myggstikk som hovnet opp å klødde noe innikonon ;) tilbrakte resten av juleaften på soverommet der det var kaldt. Klødde ikke like mye da :D

Uff.. Stakkars lita. Da får du unne deg et kinderegg istedenfor :)
Ja, har kjøpt meg kinder maxi som skal testes også. Lurer på om hun reagerer litt på cola også. Tvinger mor til å bli sunn gjør hun! :P

Nei fikk en eller annen reaksjon. Ble som myggstikk som hovnet opp å klødde noe innikonon ;) tilbrakte resten av juleaften på soverommet der det var kaldt. Klødde ikke like mye da :D
Nei huffda, hørtes ikke noe godt ut! Da gjør du ikke det igjen :)

Ja, har kjøpt meg kinder maxi som skal testes også. Lurer på om hun reagerer litt på cola også. Tvinger mor til å bli sunn gjør hun! :p
Hihi. Cola og kaffe kan noen reagere på ja, koffeinet :) Men sikkert ok i mindre mengder :D

Back
Topp