Molly
Med lille spira i magen <3
Ja vi skal nok skravle til kvelden ogsåDu får bli med i kveld!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja vi skal nok skravle til kvelden ogsåDu får bli med i kveld!![]()
Fikk du ikke lest det?Makan! *snurt*![]()
Ååh <3 Så nydelig16 and pregnant! Et par for mange år siden adopterte borte babyen sin når de var 15 og 16 fordi de begge hadde narkomane foreldre og han pappaen sa de ga hun ikke bort fordi de ville men fordi de planla en bedre fremtid for henne ♡ De er fortsatt sammen og utdannelse og venter baby i februar ♡
Hehe jjeg kan ikke være snill hele tidenMakan! *snurt*![]()
Twinkle er snill nemlig!Neeei du måtte jo ikke si det
Men nå skrev Twinkle det på ny. Fikk du det med deg nå? Om det paret i 16 year old and pregnent som adopterte bort sin lille, pga ønsker om at ho skulle få et bedre liv enn de hadde. De hadde foreldre som var rusmisbrukereNei da går man jo glipp av mange sider med skravling!!
Ja for nå skal dere ta pause snart..Ja vi skal nok skravle til kvelden også![]()
Tror det går enda men blir ikke like bra som første sesong! Du burde søke opp Teen mom! (Ikke 1 eller 2) der er de medTakk Twinkle <3 Er det sant? Oi så fantastisk. Jeg husker den serien, eller jeg husker det paret som adopterte bort sin lille. *gråt og gråt* Syns de var så sterke som tenkte på babyen istedenfor seg selv. Går det programmet fortsatt. Kan jeg se det på nett noen plass?
Ja vel daTwinkle er snill nemlig!
Ja ikke sant <3 De er så nydelige sammenÅåh <3 Så nydelig
Ja, kun det beste som er godt nok!Så fin du er på det da
Ja tror detMange som har fri i dag?![]()
Hihi ja vi må nok det!Ja for nå skal dere ta pause snart..
Men endel av de som er burde vært skjermet mot seg selv i grunn...Tror det går enda men blir ikke like bra som første sesong! Du burde søke opp Teen mom! (Ikke 1 eller 2) der er de medCatelynn og Tyler heter de! De er sterke de. Begynner og grine nå jeg
![]()
He he godt sagtTror det er en dårlig uke å jobbe på...
Det synes jeg jaHihi ja vi må nok det!
Åh, da skjønner jeg.Det er litt komplisert dette her, så jo det kan hende hun blir det.
Ja jeg har sett første sesong de var med. Når de valgte å adoptere bort. Å de var så søte <3 Er det teen mom 2 de er med i nå da, når de skal beholde?Tror det går enda men blir ikke like bra som første sesong! Du burde søke opp Teen mom! (Ikke 1 eller 2) der er de medCatelynn og Tyler heter de! De er sterke de. Begynner og grine nå jeg
![]()
Ja det er det vel.Ja, kun det beste som er godt nok!
Ja så det! <3Men nå skrev Twinkle det på ny. Fikk du det med deg nå? Om det paret i 16 year old and pregnent som adopterte bort sin lille, pga ønsker om at ho skulle få et bedre liv enn de hadde. De hadde foreldre som var rusmisbrukere