Molly
Med lille spira i magen <3
God dagGod dag damer! Her skravles det på høyt nivå ser jeghva snakkes det om idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God dagGod dag damer! Her skravles det på høyt nivå ser jeghva snakkes det om idag?
JeppOi det er jo dårlig.! Fått den nå?
Det gjør de nok jaHei hei! Åh du vet, temaene skifter hele tida![]()
Så braVi har vært i kontakt![]()
Topplista er vell et tema hver dagGod dagLitt om alt.. Premier... topplista?
Mat
![]()
Ja, det skal sies at det er en del år siden. Så det var litt mer skamfult da kanskje.Tøft gjort!!!
Blir sliten av topplistaTopplista er vell et tema hver dag![]()
Duplo! Kan jo være kjekt etterhvert!Så braHva vant du?
Det skjer, men utenom fosterbarn er det vel ca 10 babyer i året eller noe sånn. Man kan stå i kø i et år, får man ikke tildeling i løpet av året, ble det ikke. Kan stå i den køa mens man jobber med søknad om utenlands adopsjon, men den styres fra lista i det søknad sendes annet landÅh, er det noe? Aldri hørt om. Forekommer adopsjon mye i norge? Ikke hørt om noen som adopterer norske barn, kun de som adopterer barn de har hatt i forsterhjem en stund
Bare jeg som ikke har vunnet noe enda?Så braHva vant du?
Ha ha ja, med god grunn! Hvordan gikk det hos legen?Topplista er vell et tema hver dag![]()
Neste mnd skal jeg drite i denBlir sliten av topplista![]()
Ja det kan komme til nytte etterhvertDuplo! Kan jo være kjekt etterhvert!![]()
Duplo er gøy!Duplo! Kan jo være kjekt etterhvert!![]()
Tro meg, det skal jeg ogNeste mnd skal jeg drite i den![]()
DuploDuplo! Kan jo være kjekt etterhvert!![]()
Det var jeg som var til legen i dag? Det gikk fintHa ha ja, med god grunn! Hvordan gikk det hos legen?
Ha ha trodde jeg svarte MollyHa ha ja, med god grunn! Hvordan gikk det hos legen?
Kanskje du er heldig denne mndBare jeg som ikke har vunnet noe enda?![]()