ja alt hjelper vel påJeg skravla ikke noe særlig i helgen, men får skravle nå da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja alt hjelper vel påJeg skravla ikke noe særlig i helgen, men får skravle nå da![]()
De blendingsgardinene.
Naboen til mormor har en jente som de adopterte fra Norge faktisk så det forekommer men tror ikke man hører så mye om detÅh, er det noe? Aldri hørt om. Forekommer adopsjon mye i norge? Ikke hørt om noen som adopterer norske barn, kun de som adopterer barn de har hatt i forsterhjem en stund
Kos deg på jobbNei nå kaller jobben, vi skravles senere![]()
Ja det går! En nabo av oss adopterte bort barnet sitt, da hun fikk barn når ho var så ung.. Uten kjæreste.Naboen til mormor har en jente som de adopterte fra Norge faktisk så det forekommer men tror ikke man hører så mye om det
Må investere i nye gardiner på kommende barnerom jeg ogDe blendingsgardinene.
Jeg ogsåNei nå må jeg spise. Kommer etterpå![]()
Det kan hende! Veldig spent!Hehe det skjer med meg stadig vekk. Kanskje noe til lille snuppa?
Tøft gjort!!!Ja det går! En nabo av oss adopterte bort barnet sitt, da hun fikk barn når ho var så ung.. Uten kjæreste.
Oh! Venter fortsatt på premien fra mai jegJeg aner ikke hva jeg får heller, men lurer på om det kan være premien fra topp 100 sept.
Ha en fin dag!Nei nå kaller jobben, vi skravles senere![]()
Da må du sende pm på tamara!! Jeg fikk aldri min, de hadde glemt megOh! Venter fortsatt på premien fra mai jeg![]()
Ja vi er litt usikre på hva vi skal ha der. Gardiner eller sånn rullegardin.Må investere i nye gardiner på kommende barnerom jeg og
Vi har vært i kontaktDa må du sende pm på tamara!! Jeg fikk aldri min, de hadde glemt meg
Hei hei! Åh du vet, temaene skifter hele tidaGod dag damer! Her skravles det på høyt nivå ser jeghva snakkes det om idag?
Oi det er jo dårlig.! Fått den nå?Da må du sende pm på tamara!! Jeg fikk aldri min, de hadde glemt meg
Akkurat nå, adopsjonGod dag damer! Her skravles det på høyt nivå ser jeghva snakkes det om idag?