Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
bare hyggelig.. da får du brukt opp de trankapslene du kjøpte ogsåJa tenkte på den også men tok den andre pakka. Da kan jeg spise opp den først også gå over til den andre samtidig Som jeg tar tran fekstakk for tips!!!
![]()
Kjøpte du ikke ekstra da du drev jo å babla om at du hadde ekstra piller å ta. De d-vitaminene?De var på samme brett jaså må nok det
![]()
nettopp.. da kan du jo ta de sammen med de folatpillene jeg postet til deg når du er ferdig med "gravid" pakka diJa kjøpte d vitamin før de andre tablettene ja..
man tar jo tran for å få d-vitamin..D vitaminene eller tran? Hehe
så nå du er ferdig med den gravide pakka så kjøper du de folatpillene.Japp![]()
nettopp.. er bare 1. trimester.Men trenger man å ta folat gjennom hele svangerskapet da?
Edit: Leste 3 mnd nå.
folat har bre funksjon når ryggmargen lukkes har jeg lært.. å det er i 1 trim.Blir vel anbefalt å ta annen hver dag etter det.. El har jeg lest feil..
Har lest det ett sted.. Men finner det ikke igjen.. Var bla ei som fikk helt filla på mat med Folat i.. Feks advocado så hun skjønte hun mangla Folat og så begynte på igjen..folat har bre funksjon når ryggmargen lukkes har jeg lært.. å det er i 1 trim.
aldri hørt om noe annet.
Vet ikke hvor du har lest det men hverken helsedirektoratet eller norsk helse informatikk sier noe om 2. Trim.Har lest det ett sted.. Men finner det ikke igjen.. Var bla ei som fikk helt filla på mat med Folat i.. Feks advocado så hun skjønte hun mangla Folat og så begynte på igjen..