Felles skravle 2015

Nå har virkelig høsten kommet for fullt her! Jeg har så julestemning at jeg er redd for og miste den igjen når desember kommer :p

Hadde hatt noe tilsvarende jeg også om jeg skravlet i den andre tråden, bare siden jeg kom hjem fra jobb i går er det vel skravlet nesten 100 sider der..
Det var det å gidde da.

Jeg skravler for gøy. Da vil jeg ha noe å si hver gang, om en av og til bare selvfølgeligheter og tull.

Men for gøy.

Hadde hatt noe tilsvarende jeg også om jeg skravlet i den andre tråden, bare siden jeg kom hjem fra jobb i går er det vel skravlet nesten 100 sider der..
Men er jo bare tull de skriver. Svarer på ting du har skrevet for flere timer siden. Jeg gidder ikke skrive på noe når det er 400 innlegg til det nyeste :)

Det var det å gidde da.

Jeg skravler for gøy. Da vil jeg ha noe å si hver gang, om en av og til bare selvfølgeligheter og tull.

Men for gøy.
Ikke bare god morgen/god natt etc??;) greit å føle at man får en respons også, ikke bare tull tilbake, og at folk VIL svare på innlegget og ikke bare føler de MÅ.

Men er jo bare tull de skriver. Svarer på ting du har skrevet for flere timer siden. Jeg gidder ikke skrive på noe når det er 400 innlegg til det nyeste :)
Det virker som om mange går systematisk igjennom hele tråden og svarer på hvert bidige innlegg de har gått glipp av i løpet av dagen..

Ja det virker slik. Men de gjør det kun for å få masse innlegg. Syns det er greit og svare der og da. :)
Ja. Jeg svarer jo på veldig mange av innleggene her inne jeg også, men jeg går ikke tilbake 10 sider fordi det er innlegg der jeg ikke har svart på. Jeg svarer her fordi jeg trives med dere, jeg synes det er koselig å skravle her :) det kan gå dager jeg ikke er her, men det er fordi jeg får litt BV stopp ;) jeg leser igjennom innleggene dere da har skrevet, men svarer ikke da om det ikke er noe veldig spesielt som har skjedd...

Back
Topp