Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Vannvittig sykt!Sykt, ikke sant??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vannvittig sykt!Sykt, ikke sant??
Å fy søren!!Hadde hatt noe tilsvarende jeg også om jeg skravlet i den andre tråden, bare siden jeg kom hjem fra jobb i går er det vel skravlet nesten 100 sider der..
Mer enn myeNoen skravler mye![]()
Gjør jo sikkert det, men greit å ikke havne for langt bakSelvom du kommer deg fint opp igjen da!
Holde seg over 31 hvertfallGjør jo sikkert det, men greit å ikke havne for langt bak
Mens jeg nesten teller dager.. Vi får IKEA om ca tre år..nDet er ikke jeg heller
Eller sånn klokka ni på kvelden.Det er ikke så mye folk tidlig på dagen midt i uken![]()
Det var det å gidde da.Hadde hatt noe tilsvarende jeg også om jeg skravlet i den andre tråden, bare siden jeg kom hjem fra jobb i går er det vel skravlet nesten 100 sider der..
Ha en fin dag på jobbJobben kaller, kos dere i dag damer uansett hva dere skal![]()
Gleder meg skikkelig til julNå har virkelig høsten kommet for fullt her! Jeg har så julestemning at jeg er redd for og miste den igjen når desember kommer![]()
Derfor jeg prøver å få litt innlegg nå, så kan man heller ta seg litt "fri" og ikke stresse hver dagGjør jo sikkert det, men greit å ikke havne for langt bak
Men er jo bare tull de skriver. Svarer på ting du har skrevet for flere timer siden. Jeg gidder ikke skrive på noe når det er 400 innlegg til det nyesteHadde hatt noe tilsvarende jeg også om jeg skravlet i den andre tråden, bare siden jeg kom hjem fra jobb i går er det vel skravlet nesten 100 sider der..
Hehe, hvor da?Mens jeg nesten teller dager.. Vi får IKEA om ca tre år..n
Nei deg er flest der rett etter arbeidstid..Eller sånn klokka ni på kvelden.
Ikke bare god morgen/god natt etc??Det var det å gidde da.
Jeg skravler for gøy. Da vil jeg ha noe å si hver gang, om en av og til bare selvfølgeligheter og tull.
Men for gøy.
Det virker som om mange går systematisk igjennom hele tråden og svarer på hvert bidige innlegg de har gått glipp av i løpet av dagen..Men er jo bare tull de skriver. Svarer på ting du har skrevet for flere timer siden. Jeg gidder ikke skrive på noe når det er 400 innlegg til det nyeste![]()
Ja det virker slik. Men de gjør det kun for å få masse innlegg. Syns det er greit og svare der og da.Det virker som om mange går systematisk igjennom hele tråden og svarer på hvert bidige innlegg de har gått glipp av i løpet av dagen..
Ja. Jeg svarer jo på veldig mange av innleggene her inne jeg også, men jeg går ikke tilbake 10 sider fordi det er innlegg der jeg ikke har svart på. Jeg svarer her fordi jeg trives med dere, jeg synes det er koselig å skravle herJa det virker slik. Men de gjør det kun for å få masse innlegg. Syns det er greit og svare der og da.![]()