Det var det da. Jeg skal hvertfall prøveLitt værre nå, er redd mini i magen ikke setter pris på den deigen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var det da. Jeg skal hvertfall prøveLitt værre nå, er redd mini i magen ikke setter pris på den deigen![]()
Ja, made with loveHørtes ut som en fin gave å få
Det er braLista oppdatert, hadde faktisk 37 innlegg nå den lille halvtimen jeg har vært her![]()
Ja gir meg ikke før det er bevist at det ikke er braDet var det da. Jeg skal hvertfall prøve![]()
Skravler mer effektivt enn meg du daLista oppdatert, hadde faktisk 37 innlegg nå den lille halvtimen jeg har vært her![]()
Da havnet jeg ihvertfall ikke lenger nedDet er bra![]()
Nå ja, men ikke totaltSkravler mer effektivt enn meg du da![]()
What?Så den var oppdatert, 1 plassen har nesten 1000 innlegg mer enn meg.Jeg har snart 1500
Wow, jaja hva skal man si?Så den var oppdatert, 1 plassen har nesten 1000 innlegg mer enn meg.Jeg har snart 1500
Noen skravler myeWhat?![]()
Sykt, ikke sant??What?![]()
Skrvl i vei, jeg bryr meg ikkeWow, jaja hva skal man si?
Det der er ikke bare mye, det er sinnsykt!Noen skravler mye![]()
Kan jo ta seg pause resten av mnd hu nåSkrvl i vei, jeg bryr meg ikke![]()
ja men det tror jeg ikke skjerKan jo ta seg pause resten av mnd hu nå![]()
Bedre og tieWow, jaja hva skal man si?
Hadde hatt noe tilsvarende jeg også om jeg skravlet i den andre tråden, bare siden jeg kom hjem fra jobb i går er det vel skravlet nesten 100 sider der..Det der er ikke bare mye, det er sinnsykt!
Nei jeg tviler jeg ogja men det tror jeg ikke skjer![]()
Hehe, ja tror detBedre og tie![]()