Skjønner meg ikke så mye på sånt jeg. Så lenge man er på topp 30 så er man jo innafor.Merkelige greier![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner meg ikke så mye på sånt jeg. Så lenge man er på topp 30 så er man jo innafor.Merkelige greier![]()
Jeg hadde 30 faktisk, kom på kl 8.Det er litt det da, spørs når du var oppeher satt jeg meg ikke ned før 9:30..
Telys trenger jeg jo faktiskJeg MÅ ha Telys når jeg er der, og nå har nok pepperkakedeigen også kommet![]()
Ble lei da vi bodde i Oslo og var der altfor mye..Hva er det å IKKE like??
Ikke sant!Skjønner meg ikke så mye på sånt jeg. Så lenge man er på topp 30 så er man jo innafor.
Det er bare det at det er så sykt mye folk! Vi må kjøre en time for og komme dit og ds er jeg allerede kvalmHva er det å IKKE like??
Jeg må på ikea for å se på julevarene tror jegTelys trenger jeg jo faktiskSå det blir nok med hjem
Nå fikk jeg lyst til og mævle pepperkakedeig
![]()
Der ja, er det oppdatert?Jeg hadde 30 faktisk, kom på kl 8.
Uff da , det er litt kjiptDet er bare det at det er så sykt mye folk! Vi må kjøre en time for og komme dit og ds er jeg allerede kvalm![]()
Vet ikke, telte bare selv jegDer ja, er det oppdatert?
Se der ja! Jeg kjøpte gjerne tre deiger. To til å bake og en til megTelys trenger jeg jo faktiskSå det blir nok med hjem
Nå fikk jeg lyst til og mævle pepperkakedeig
![]()
Det er ikke så mye folk tidlig på dagen midt i ukenDet er bare det at det er så sykt mye folk! Vi må kjøre en time for og komme dit og ds er jeg allerede kvalm![]()
Hihi, veldig lurtSe der ja! Jeg kjøpte gjerne tre deiger. To til å bake og en til meg![]()
Det er jo så koseligJeg må på ikea for å se på julevarene tror jeg
Litt værre nå, er redd mini i magen ikke setter pris på den deigenHihi, veldig lurt![]()
Hahaha, såpass ja. Vi kjøper to som bkes ut, jeg liker ikke pepperkakerSe der ja! Jeg kjøpte gjerne tre deiger. To til å bake og en til meg![]()
Ok, skal se om den er oppdatert jegVet ikke, telte bare selv jeg
Hørtes ut som en fin gave å fåDet er jo så koseligvi har kjøpt sånne søte esker, puttet hjemmelaget sjokolade (i form fra IKEA også), og gitt bort
![]()
Dårlig gjort av mini altsåLitt værre nå, er redd mini i magen ikke setter pris på den deigen![]()