Det er bra du gjorde detSå koseligtror jeg forstod
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er bra du gjorde detSå koseligtror jeg forstod
![]()
Såååå braYes det gjorde jeg, har fått kontrakt en mnd til
Det blir litt lengre ja... er 3 min og gå daså er veldig nært. Bruker ca 15 min på morgenen når jeg må kjøre frøkenen i bhg først
![]()
Lurer på hvor mange innlegg de to på toppen får jegJa herlighet, det er jo bare 7/10 i dag![]()
Hehe, ser det3.plssen har roet seg![]()
Vi mangler to skap til kjøkkenet så skal bare hente detHva skal du ha på IKEA?
Rundt 6000 tipper jeg!Lurer på hvor mange innlegg de to på toppen får jeg
Ok, så du skal ikke igjennom hele og raske med deg alt du ikke trenger?Vi mangler to skap til kjøkkenet så skal bare hente det![]()
Jeg tror i grunn mer, blir spennende å se.Rundt 6000 tipper jeg!
Selvom du kommer deg fint opp igjen da!Bør ikke det, nei
Tror ikke det er så stor fare for deg, er jo så rutinert skravlerBør ikke det, nei
Jeg har kanskje 20 innlegg i dag, ikke mye.)Hehe, ser detfår se på oppdateringen nå kl 10 da
![]()
Hihi, neiOk, så du skal ikke igjennom hele og raske med deg alt du ikke trenger?![]()
Tror det har blitt en intern konkurranse det der, om å gjøre å få flest..Jeg tror i grunn mer, blir spennende å se.
Det er ikke jeg hellerHihi, neiJeg er ikke noe glad i ikea
![]()
Det tror i grunn jeg også, virker sånn hvertfallTror det har blitt en intern konkurranse det der, om å gjøre å få flest..
Jeg MÅ ha Telys når jeg er der, og nå har nok pepperkakedeigen også kommetHihi, neiJeg er ikke noe glad i ikea
![]()
Merkelige greierDet tror i grunn jeg også, virker sånn hvertfall
Hva er det å IKKE like??Det er ikke jeg heller
Det er litt det da, spørs når du var oppeJeg har kanskje 20 innlegg i dag, ikke mye.)