Har du handlet alle?Jobb står på planen, frem til 16.30 så må jeg pakke inn resten av julegavene etterpå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du handlet alle?Jobb står på planen, frem til 16.30 så må jeg pakke inn resten av julegavene etterpå.
Det er braSer ut som oss under 10 plass har roet ned tempoet![]()
Du kommer deg nok fint oppEn plass til ned, i dag bør jeg skravle meg oppover igjen. Vi får se hvordan kvelden blir, jeg må antakelig jobbe
Nei, mangler å kjøpe 2 + at en fortsatt er hos kunstneren fordi den ikke er ferdig.Har du handlet alle?
Kos deg på Ikea!Skal på ikea! Ellers bare slappe av![]()
Hva skal du ha på IKEA?Skal på ikea! Ellers bare slappe av![]()
Iallefall de etter 20. Men håper de andre følger på å roer ned tempoet snart. De tar jo helt avDet er bra![]()
Oj, 29.plass ja. Jaja.Oppdatert 06:01
3. Kengu: 1461 (128 %)
6. Liisjja: 1027
7. Molly: 989
8. Huleboer!: 984
11. Twinkle: 845 (70 %)
14. Lovebelly: 699
18. Lykkeliten: 594
19. Mars2015: 561 (47 %)
23. To små og en i magen (Foreløpig litt anonym): 524
24. trinebeth: 477
26. Plomme: 437
27. Sara: 432
29. ninhursag: 405
31. FruJohnsen: 329
52. Lilla86: 166
30. plassen har 369 (31 %)
31. plassen har 329
35. plassen har 302
40. plassen har 239
100. plassen har 70
Når denne dagen er over har det gått 23 % av oktober, tilsvarende 271 av 1200 innlegg. Foreløpig er de 38 øverste på listen allerede forbi dagens mål.
I oktober er det 3 ekstra premier som trekkes blant de som ligger på topp 30 og har mer enn 1200 innlegg når måneden er slutt.
Si ifra om jeg skal ta deg med på mine oppdateringer, uansett om målet er topp 100 eller topp 30/1200.
Oppdateringer skjer for tiden omtrent hver 4. time, jeg skal prøve å få til hvert fall 1-2 ganger per dag.
30. plassen har nå et snitt på ca 61 innlegg per dag, tilsvarende omtrent 1900 innlegg etter 31 dager.
Ble nysgjerrig på hva du har hos kunstnerenNei, mangler å kjøpe 2 + at en fortsatt er hos kunstneren fordi den ikke er ferdig.
Du kommer deg nok opp igjenEn plass til ned, i dag bør jeg skravle meg oppover igjen. Vi får se hvordan kvelden blir, jeg må antakelig jobbe
Bare skravle deg opp igjen detOj, 29.plass ja. Jaja.det får gå som det går
ha ein fin dag folkens
![]()
Ja, helt sinnsykt!Iallefall de etter 20. Men håper de andre følger på å roer ned tempoet snart. De tar jo helt av
Får gjere det. Er jo ei stund igjen å gjere det påBare skravle deg opp igjen det![]()
Kunstneren har fått et bilde av mamma og pappa som hun hun maler rundt . Det var en skikkelig dårlig forklaring i grunn men håper du skjønte hva jeg mente,)Ble nysgjerrig på hva du har hos kunstneren![]()
Så du er på jobb? Fikk tak i sjefen?Jobb står på planen, frem til 16.30 så må jeg pakke inn resten av julegavene etterpå.
Du bør ikke havne så mange plasser lenger ned![]()
Så koseligKunstneren har fått et bilde av mamma og pappa som hun hun maler rundt . Det var en skikkelig dårlig forklaring i grunn men håper du skjønte hva jeg mente,)
3.plssen har roet segJa, helt sinnsykt!![]()
Yes det gjorde jeg, har fått kontrakt en mnd tilSå du er på jobb? Fikk tak i sjefen?
Ja herlighet, det er jo bare 7/10 i dagFår gjere det. Er jo ei stund igjen å gjere det på![]()