I dag er jeg 11+6Hurra for 11 + 5 daMen uff så ubehagelig å ikke klare å knipe igjen. Jeg må også begynne å knipe. Tenker på det hele tiden, men det går rett og slett i glemmeboken. Så er jeg usikker på om jeg gjør de riktig.. Hm.
Kjedelig med så lite folk på visning.. Jeg tenkte på deg i går, og håpte det skulle komme maaaange potensielle kjøpere!! Når er neste visning da?
Håper oppkasten gir seg nå når du kommer over 12 uker, høres ikke noe gøy ut! Jeg skal på UL i dag foresten. Wooop woop. Gleder meg. Og veldig spent!
Ååååhhh, så gøy med ul igjen! Masse lykke til og hold meg oppdstert. Jeg skal på ul neste tirsdag. Altså om en uke. Herlig
Forrige gang var jeg kvalm frem til uke 21...
Det er ikke satt opp fler visninger. De to som satt seg på liste i går tok ikke telefonen da megler ringte dem i sta. Virker som alle har gått i feriemodus i hele området. Lite oppmøte på alle sndre visninger også. Vurderer å ta den bort fra finn og legge den ut igjen etter ferien med visning første helgen i august. Litt skummelt det også siden vi overtar det nye 1. August. To lån er ikke gøy. Får høre hva banken sier. Megleren min ville gjort det fordi hun har så stor tro på at den kan gå way over takst. Vi får tenke litt på det tror jeg...
❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤