*** IKM uke 25 ***

5 dpo dagen er snart over:) har lagt merke til at urin lukter litt i dag, litt surt/sterkt. Men det er vel kanskje for tidlig ennå:)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

5 dpo dagen er snart over:) har lagt merke til at urin lukter litt i dag, litt surt/sterkt. Men det er vel kanskje for tidlig ennå:)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
er det et graviditet tegn også ? ;) ikke hørt om før :P meen så speenende når er det du tenker å begynne og teste ?
jeg har en Ekstrem luktesans for tiden, ikke alltid like positivt :P

Jeg er 9 dpo i dag. Ultrasvak strek etter tre minutter, jeg kan se at den er svakt rosa nå som testen har tørket en stund (25 min siden dypping, dette bildet).

Testene jeg har tatt hittil:
Før EL - kontrolltest pga MA, negativ, men om jeg vipper den i lys nå som den er tørr ser jeg en ultrasvak grå skyggestrek. Umulig å se på bilder.
2 dpo - kontrolltest nummer to, siden det kan være ulik konsentrasjon på urin, og ulik mengde fargestoff i testen. Samme resultat som før EL.
8 dpo - svakt "noe" på morgen/formiddag, litt sterkere "noe" på kvelden
9 dpo - strek etter 3 minutter, ultrasvak

Da jeg var gravid sist så begynte det sånn, med "noe" 8 dpo og tydelig strek på bilde først 11-12 dpo, og med mye farge 14 dpo. Så jeg må sikkert smøre meg med en del tålmodighet dersom dette er en spire. :)

ImageUploadedByBV Forum1402465015.855708.jpg

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg er 9 dpo i dag. Ultrasvak strek etter tre minutter, jeg kan se at den er svakt rosa nå som testen har tørket en stund (25 min siden dypping, dette bildet).

Testene jeg har tatt hittil:
Før EL - kontrolltest pga MA, negativ, men om jeg vipper den i lys nå som den er tørr ser jeg en ultrasvak grå skyggestrek. Umulig å se på bilder.
2 dpo - kontrolltest nummer to, siden det kan være ulik konsentrasjon på urin, og ulik mengde fargestoff i testen. Samme resultat som før EL.
8 dpo - svakt "noe" på morgen/formiddag, litt sterkere "noe" på kvelden
9 dpo - strek etter 3 minutter, ultrasvak

Da jeg var gravid sist så begynte det sånn, med "noe" 8 dpo og tydelig strek på bilde først 11-12 dpo, og med mye farge 14 dpo. Så jeg må sikkert smøre meg med en del tålmodighet dersom dette er en spire. :)

Vis vedlegget 64799

Sent from my iPad using BV Forum
jeg kan se den :D så spennende !

er det et graviditet tegn også ? ;) ikke hørt om før :P meen så speenende når er det du tenker å begynne og teste ?
jeg har en Ekstrem luktesans for tiden, ikke alltid like positivt :P
jeg klarte ikke la være og teste t i dag:p haha kjente murringer i natt og i hele dag tidlig:p hoho godt jeg har nærmere 30 tester igjen :D

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

6 dpo og har tatt en test allerede:p klarte ikke dy meg, lenge leve testetøsa i dag ristet hun posen med testene foran meg :D

mener å skimte en svar svak strek, venter bare på at den skal tørke nå:p

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

jeg klarte ikke la være og teste t i dag:p haha kjente murringer i natt og i hele dag tidlig:p hoho godt jeg har nærmere 30 tester igjen :D

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
Haha iknow that felling meen så spennende at du kunne skimte én steek ;:Dbra du har mange da :P jeg har kun én igjenn av ti nå Aaangst :P gikk to tre stykker når jeg bare skulle sjekke om de funka når jeg fikk de posten (A)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Tok test i dag.
Negativ.
Eller mer presist, jeg kan skimte noe, men det har jeg gjort før uten at det har vært noe på gang.
Prøver igjen i morgen

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Haha iknow that felling meen så spennende at du kunne skimte én steek ;:Dbra du har mange da :P jeg har kun én igjenn av ti nå Aaangst :P gikk to tre stykker når jeg bare skulle sjekke om de funka når jeg fikk de posten (A)

hahahaha jeg måtte også sjekke om de funka da jeg var 1 dpo :D koklrt aldri på den bare la de sammen med de andre el testene fra denne pp of da jeg kikka på den i dag var det en strek der:p men den er nok ikke til å stole på :p

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Vedlegg

• 1402470139241.jpg
    1402470139241.jpg
    49,8 KB · Visninger: 121
ser jo at det ikke var så tydelig på bilde da men :p haha

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Tok test i dag.
Negativ.
Eller mer presist, jeg kan skimte noe, men det har jeg gjort før uten at det har vært noe på gang.
Prøver igjen i morgen

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Håper at det er begynnelsen på noe mer. :-)

*Taster på app på mobilen*

6 dpo og har tatt en test allerede:p klarte ikke dy meg, lenge leve testetøsa i dag ristet hun posen med testene foran meg :D

mener å skimte en svar svak strek, venter bare på at den skal tørke nå:p

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Noooo.. Blir så påvirka av andre når dere tester så nå kommer vel testetøsa frem her også ;) jeg som var så rolig - ikke så mye nå lenger nei :p

Skal bestille tester i dag så får jo ikke testa helt enda uansett :)

Meeeen så spennende at du kan skimte en strek :) kan du ha hatt el tidligere?:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Noooo.. Blir så påvirka av andre når dere tester så nå kommer vel testetøsa frem her også ;) jeg som var så rolig - ikke så mye nå lenger nei :p

Skal bestille tester i dag så får jo ikke testa helt enda uansett :)

Meeeen så spennende at du kan skimte en strek :) kan du ha hatt el tidligere?:)

Sent from my iPhone using BV Forum
tror ikke det kikketp åden igjen etter den hadde tørka:P ingen strek :P:P haha bare innbildning :P prøver igjen på fredag eller lørdag:P

Ååå. Gratulerer så mye :D!!! Blir så glad når jeg ser sånt:D håper at spiren sitter, vær positiv og alt kommer til å gå bra!:)
Tusen mange takk ja der et viktig og være positiv :D duda når skal du teste ? Håper å ta med meg så mange som mulig inn på termin forumene ;)

Gratulerer til dere som har fått svake streker, så morro!:) Blir spennende framover!

Her er det ingenting som skjer, kan hende jeg tar en test i morgen,10 dpo, bare for å sjekke om den virker jeg også;) Men om jeg hadde el tirsdag(andre runde med el-slim denne mnd)så er jeg bare 2 dpo i morgen da,haha. Gleder meg til syklusen kommer tilbake en vakker dag:)

Back
Topp