Jeg melder meg ut av uke 25 gruppa, negative tester og ingen verdens ting skjer...Så da henger jeg bare inne på fs og veeeenter
Gratulerer alle gravide og lykke til i neste pp til dere andre!![]()
Lykke til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg melder meg ut av uke 25 gruppa, negative tester og ingen verdens ting skjer...Så da henger jeg bare inne på fs og veeeenter
Gratulerer alle gravide og lykke til i neste pp til dere andre!![]()
Negativ test, men ingen t..IKM i dag. Testet?Eller fått besøk av tr?
![]()
Negativ test, men ingen t..
pp 1 - negativ
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4
Ikke skjedd noe nytt?![]()
Iiiingenting :-/
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hmm., 2 dager over ikm. Pleier alltid få tr til tida! Gjerne kvelden i forveien også, eller tidlig om morgenen på ikm. Hmm. Negativ test igår, men kanskje jeg skal teste etter jobb idag for å se om det har skjedd noe mer?
Tok test i går. Negativ. Typisk når man faktisk håper den skulle komme snarest![]()
Hmm., 2 dager over ikm. Pleier alltid få tr til tida! Gjerne kvelden i forveien også, eller tidlig om morgenen på ikm. Hmm. Negativ test igår, men kanskje jeg skal teste etter jobb idag for å se om det har skjedd noe mer?
Tok test i går. Negativ. Typisk når man faktisk håper den skulle komme snarest![]()
Samme som meg, tr har aldri vært forsinket og her sitter jeg uten mens og negative tester.. Har du tatt ny test idag?
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4 - passert ikm
Her skjer det fortsatt ingenting.. nattesøvn har det også blitt dårlig med siden jeg må tisse hvertfall 3-4 ganger i løpet av natta og hvis jeg legger meg på magen våkner jeg siden brystene er så ømme..Noe nytt?
*Taster på app på mobilen*
Hvordan går det med deg? Fått positiv test??
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4 - passert ikm
Ingen verdens ting :/
Håper du får positiv test snart daHer kom tr idag, bare over en uke forsent..
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4 - passert ikm