*** IKM uke 25 ***

Jeg melder meg ut av uke 25 gruppa, negative tester og ingen verdens ting skjer...Så da henger jeg bare inne på fs og veeeenter :)
Gratulerer alle gravide og lykke til i neste pp til dere andre! :)

Lykke til! :)

Negativ test, men ingen t..

pp 1 - negativ
pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4

Da flytter jeg deg til passert IKM, så får du holde oss oppdatert. :)

*Taster på app på mobilen*

Hmm., 2 dager over ikm. Pleier alltid få tr til tida! Gjerne kvelden i forveien også, eller tidlig om morgenen på ikm. Hmm. Negativ test igår, men kanskje jeg skal teste etter jobb idag for å se om det har skjedd noe mer?

Hmm., 2 dager over ikm. Pleier alltid få tr til tida! Gjerne kvelden i forveien også, eller tidlig om morgenen på ikm. Hmm. Negativ test igår, men kanskje jeg skal teste etter jobb idag for å se om det har skjedd noe mer?

Samme som meg, tr har aldri vært forsinket og her sitter jeg uten mens og negative tester.. Har du tatt ny test idag?

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4 - passert ikm

Tok test i går. Negativ. Typisk når man faktisk håper den skulle komme snarest :p

Noe nytt? :)

Samme som meg, tr har aldri vært forsinket og her sitter jeg uten mens og negative tester.. Har du tatt ny test idag?

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4 - passert ikm

Her skjer det fortsatt ingenting.. nattesøvn har det også blitt dårlig med siden jeg må tisse hvertfall 3-4 ganger i løpet av natta og hvis jeg legger meg på magen våkner jeg siden brystene er så ømme.. :P tok en siste test igår og der kom det opp en lys/grålig ekstra strek, men alt for nært kontrollstreken.. :/

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4 - passert ikm

Håper du får positiv test snart da :) Her kom tr idag, bare over en uke forsent..

pp2 - kjemisk
pp3 - SA
pp4 - passert ikm

Får bare vente med testing. Skuffer bare meg selv. Får bare vente på TR og se om den dukker opp. Men har ingen tegn til TR, ikke vondt i ryggen, eller mensenkvisa, eller vondter.... :p

Back
Topp