Tusen takkGratulerer igjen, lillegullOg blir veldig spennende fremover, Lykkeliten
IKM kan flyttes til 21. for meg...
Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer igjen, lillegullOg blir veldig spennende fremover, Lykkeliten
IKM kan flyttes til 21. for meg...
Jeg så faktisk én tynn rosa strek på det bilde ditt derhahahaha jeg måtte også sjekke om de funka da jeg var 1 dpokoklrt aldri på den bare la de sammen med de andre el testene fra denne pp of da jeg kikka på den i dag var det en strek der
men den er nok ikke til å stole på
![]()
**Drømmen om nr 2**
PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
hehe jaJeg så faktisk én tynn rosa strek på det bilde ditt der
Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
hehe jahadde den bare ikke vært tatt 1 dpo xD haha
hehe ja godt det ikke er sånn og at drt bare er et falskt resultatDet er den korteste lutalfasen (eller hva det nå enn heter) jeg har hørt om![]()
syntes jeg kan se etlerantdagens test 6dpo
**Drømmen om nr 2**
PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
dagens test 6dpo
**Drømmen om nr 2**
PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
det syns faktisk jeg nå også.d
syntes jeg kan se etlerantblir gøy å se videre dagene som kommer
![]()
så spennende at du også syns å skimte noeSyns jeg skimter en tynn strek der, gleder meg til å se testen din i morgen
Tror kanskje jeg ser noe når jeg vipper på skjermen på dataenhahahaha jeg måtte også sjekke om de funka da jeg var 1 dpokoklrt aldri på den bare la de sammen med de andre el testene fra denne pp of da jeg kikka på den i dag var det en strek der
men den er nok ikke til å stole på
**Drømmen om nr 2**
PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
den er nok falskTror kanskje jeg ser noe når jeg vipper på skjermen på dataenSer ikke noe på moblien, men... Håper du får sterkere snart!
krysser fingerne for degTok en test i natt, fikk ikke sove for jeg hadde slik halsbrann.. Den var negativ, er 9dpo tror jeg.. Men når jeg sto opp nå og så på den igjen så er den svak positiv.. Vet at man ikke skal se etter tidsfristen, men jeg gjør alltid det.. Og aldri før har jeg fått falsk positiv eller endret test etter tiden, så håper dette er veien for oss
<3 ønsker nr 4 <3
Pp1- 28
Pp2- 27
dagens test er vel snarere ugyldig eller? typisknat den plutselig skulle bli gråflekkete når jeg syns å skimte en strek![]()
nå ser jeg jo ingenting
**Drømmen om nr 2**
PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
haha jaSå kjedelig at den ble så rar da:/
Sent from my iPhone using BV Forum