oii så spennende gratulerer:O
Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
**Drømmen om nr 2**
PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
oii så spennende gratulerer:O
Gratulerer!!:O
Lett å se den streken.8 dpo , er det bare synet mitt som bedrar eller?
Se bildene under her tok vist det dårlige bilde her
Apropos testing.Gratulerer!![]()
Apropos testing.
Har du testet i dag?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
jeg hadde blod i slim rett før jeg hadde elhørt at det er tegn på at du er mer fruktbar
![]()
Da er det egentlig bare å krysse alt man har og ønske Lykke til med testingen i morgen.Ja. Morgentesten var jeg dum nok til å legge på dopapir. Så da det rosa skylte gjennom hang det seg opp.
Jeg tok ny før lunsj. Har mange tester og var irritert på den første. Så hang det seg opp på nytt. La det på dopapir på nytt nemlig. Så tenkte jeg: "Hvorfor henger det seg opp? Det ser ut som om det tørker for tidlig." Så dyppet jeg testen i en dråpe vann og da "løp" det rosa ut. Det er ikke så lurt å dyppe på nytt, kan jo utvanne hcg, men veldig greit å huske at testen ikke må ligge på noe som kan abosorbere fukt før den er tørr av seg selv.
Det er "noe" på den siste testen. Jeg må bare hjem for å se om det er likt som den svake skyggestreken jeg hadde på "kontrolltestene" jeg tok rett før og rett etter EL denne syklusen her.
Og det er altfor svakt for bilde. Men jeg er bare 8 dpo. Vi får se.
*Taster på app på mobilen*
Jeg er vertfall gravid enn så lengeJuhuu håper det![]()
Da er det egentlig bare å krysse alt man har og ønske Lykke til med testingen i morgen.
8 dpo , er det bare synet mitt som bedrar eller?
Se bildene under her tok vist det dårlige bilde her
Ååå. Gratulerer så myeOooog jeg klarte selvfølglig ikke å vente![]()
Lurer på om jeg kanskje skal teste i morgen.
Er ikke helt sikker på når EL var, er 4-7 dpo i dag
Det skal jegSpennende.Da må du oppdatere. Jeg skal selvfølgelig også oppdatere videre om den daglige testingen min fremover.
![]()
lykke tio med videre testing kjære degJa. Morgentesten var jeg dum nok til å legge på dopapir. Så da det rosa skylte gjennom hang det seg opp.
Jeg tok ny før lunsj. Har mange tester og var irritert på den første. Så hang det seg opp på nytt. La det på dopapir på nytt nemlig. Så tenkte jeg: "Hvorfor henger det seg opp? Det ser ut som om det tørker for tidlig." Så dyppet jeg testen i en dråpe vann og da "løp" det rosa ut. Det er ikke så lurt å dyppe på nytt, kan jo utvanne hcg, men veldig greit å huske at testen ikke må ligge på noe som kan abosorbere fukt før den er tørr av seg selv.
Det er "noe" på den siste testen. Jeg må bare hjem for å se om det er likt som den svake skyggestreken jeg hadde på "kontrolltestene" jeg tok rett før og rett etter EL denne syklusen her.
Og det er altfor svakt for bilde. Men jeg er bare 8 dpo. Vi får se.
*Taster på app på mobilen*