*** IKM uke 25 ***

5 dpo og dagene nærmer seg :) fortsatt ingen symptomer:p

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Etter jeg sybted morgens test var så svaak måtte jeg teste enda engang men syns ikke én hat blitt sterkere siden går . Men nå er det jo kun 12 timer siden første positive test da!

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1402386692710.jpg
    1402386692710.jpg
    24,6 KB · Visninger: 127
  • 1402386797382.jpg
    1402386797382.jpg
    19,3 KB · Visninger: 130
Null kontroll på EL denne PP'n. Trur IKM kan være alt fra 19 til 24 juni. Bare hatt mulighet til å legge inn aksjer lørdag og søndag så føler vel egentlig at løpet er kjørt denne gangen. Neste IKM blir rundt uke 34 så da får tålmodigheten øvd seg litt :p

Apropos testing.
Har du testet i dag?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja. Morgentesten var jeg dum nok til å legge på dopapir. Så da det rosa skylte gjennom hang det seg opp.

Jeg tok ny før lunsj. Har mange tester og var irritert på den første. Så hang det seg opp på nytt. La det på dopapir på nytt nemlig. Så tenkte jeg: "Hvorfor henger det seg opp? Det ser ut som om det tørker for tidlig." Så dyppet jeg testen i en dråpe vann og da "løp" det rosa ut. Det er ikke så lurt å dyppe på nytt, kan jo utvanne hcg, men veldig greit å huske at testen ikke må ligge på noe som kan abosorbere fukt før den er tørr av seg selv.

Det er "noe" på den siste testen. Jeg må bare hjem for å se om det er likt som den svake skyggestreken jeg hadde på "kontrolltestene" jeg tok rett før og rett etter EL denne syklusen her.

Og det er altfor svakt for bilde. Men jeg er bare 8 dpo. Vi får se.

*Taster på app på mobilen*

Ja. Morgentesten var jeg dum nok til å legge på dopapir. Så da det rosa skylte gjennom hang det seg opp.

Jeg tok ny før lunsj. Har mange tester og var irritert på den første. Så hang det seg opp på nytt. La det på dopapir på nytt nemlig. Så tenkte jeg: "Hvorfor henger det seg opp? Det ser ut som om det tørker for tidlig." Så dyppet jeg testen i en dråpe vann og da "løp" det rosa ut. Det er ikke så lurt å dyppe på nytt, kan jo utvanne hcg, men veldig greit å huske at testen ikke må ligge på noe som kan abosorbere fukt før den er tørr av seg selv.

Det er "noe" på den siste testen. Jeg må bare hjem for å se om det er likt som den svake skyggestreken jeg hadde på "kontrolltestene" jeg tok rett før og rett etter EL denne syklusen her.

Da er det egentlig bare å krysse alt man har og ønske Lykke til med testingen i morgen.

Lurer på om jeg kanskje skal teste i morgen.
Er ikke helt sikker på når EL var, er 4-7 dpo i dag

Spennende. :) Da må du oppdatere. Jeg skal selvfølgelig også oppdatere videre om den daglige testingen min fremover. :p

lykke tio med videre testing kjære deg :)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Back
Topp