Oooog jeg klarte selvfølglig ikke å vente 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oooog jeg klarte selvfølglig ikke å vente![]()
8 dpo , er det bare synet mitt som bedrar eller?Og resultatet var? (Og hvor mange dpo er du i dag?)
:O
Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
ja er uredigert ! tok bildene med telefonen isteed :O jeg er i sjokk,, testen ble blenda hvit når jeg testa igår på morningen ( var ikke en strek å skimt en gang!) jeg tok testen nå for 30 minutter siden og så på den etter 5 minutter så innen tidsfristenDu har jo en tydelig strek da? Er dette uredigert? I så fall er det vel bare å gratulere.![]()
ja er uredigert ! tok bildene med telefonen isteed :O jeg er i sjokk,, testen ble blenda hvit når jeg testa igår på morningen ( var ikke en strek å skimt en gang!) jeg tok testen nå for 30 minutter siden og så på den etter 5 minutter så innen tidsfristen![]()
Gratulerer:O
Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
Tusen takk!Gratulerer!![]()
Tusen takk men må teste imorgen igjenn for å få dette her bekreftetGratulererså gøy
Sent from my iPhone using BV Forum
Takk !Gratulerer
fra app
Tusen takk!meeen nå er jg bare livredd for at det skal være kjemisk eller at jg mister igjenn :/ klarer ikke tro at det kan gå bra denne gangen, meen tenkt å ringe ned til legen å høre om jg kan få blodfortynnende siden jeg har mistet 4 ganger før! problemet er bare at han ikke ville jeg skulle teste før det hadde gått 3 uker etter forventet mens men da kan det jo bli forsent siden jeg pleier miste i uke 5-6 :/ meeen det positve er at jeg har ALDRIG fått positivt så tidlig før å når jeg har mistet har testene ikke blitt positive før etter mensen sååå det er jo positivt
eeen aldrig så liten utåblåsning i allee følelsene mine hehe sorry!
![]()
Dette er legen! den legen jeg har deler stilling med en annen lege så jeg var hos han jeg ikke pleier å være hos han vikaren som sa jeg skulle vente til 3 uker etter forventet mens men han nevnte også blodfortynnende at der var en mulighet men vett ikke hvordan han tenkt siden han itilegg ment jeg skulle teste 3 uker etter mens for da var det lettere psykisk for meg sa han og ikke vite at jeg hadde vært gravid enn å miste! Tusen takk håper jeg åHva slags lege er det da, fastlege eller gynekolog? Blodfortynnende pleier man å skulle ta fra første positiv test. Og når man har mistet flere ganger pleier man å skulle ta det i kombinasjon med progesteron (som man gjerne skal ta fra rett etter EL). For ja, 3 uker etter IKM (7 uker på vei) kan absolutt være for sent for å hjelpe den lille inni magen dersom den "trenger hjelp".
Håper likevel egentlig at embryoet ditt er helt friskt og fint og at dette går veldig bra uansett.![]()
Tusen takkGratulerer lillegull, det var jo herlig og se en såå positiv test allerede 8DPO det må jo love godt![]()
jeg hadde blod i slim rett før jeg hadde elJeg trooor jeg er 1 DPO idag... Pinsehelgen ble full og jeg fikk ikke EL-testet men ganske sikker på at den var igår. Maaaasse slim, skikkelig "eggehvite" og når vi hadde sex begynte jeg smått og blø, rosa svakt.. Er ikke det litt typisk EL, fordi slimhinnene er sensetive, noen som vet?? Hadde sex idag også og det skjedde det samme.. Og fikk litt vondt oppi der, får det aldri![]()